29.11.2021

Gariplikli bir doğaçlama çalışması oldu. Yine İsrail'den sevgili shavit_bass arkadaşım geldi. Bıkmadan usanmadan eşlik etti. Sonra bir sürü gelen oldu ama çalmak yerine dinlediler, normalde bir süre bakıp olmayacak gibiyse çıkarlar ama nedense uzun süre kaldılar. İçlerinden biri garip bir vokal ekledi, sanki Rusya taraflarından esintiliydi. Sonlara doğru birkaç gitar ve davul geldi.

20211129_1413-RockTribe-shavit_bass-Fil-Timi-darkriver-ff-Arn_nonA (04 48 - 07 06).mp3 +cyanite-analysis

Sağdan soldan melodi ekleme olayını yapmaya başladım, henüz şikayet gelmedi hoş bir hava katıyor. Bu kesitte sağda kalmış ama basçı gelmeden öncesi de vardı tabii, o kayıt olmadı.

20211129_1413-RockTribe-shavit_bass-Fil-Timi-darkriver-ff-Arn_nonA (11 06 - 14 13).mp3 +cyanite-analysis

Davulu böyle seçtim ama bir saatten fazla aynı döngü çaldı. Sesini kısmıştım ama basçı aç deyince açtım. Trampetleri silip eklesem daha isabetli olacak galiba. Bu kesitte kayıt aşaması da var. Artık oraları kesmiyorum ama burada kısa olduğundan kestim.

20211129_1413-RockTribe-shavit_bass-Fil-Timi-darkriver-ff-Arn_nonA (37 09 - 39 06).mp3 +cyanite-analysis

Bu kesitte bir gitar da geliyor onla birlikte çalıyoruz. Başta basçı gelmese bu kadar insan gelmez. Böyle de bir etkisi oluyor, garip bir kanun bu. Yaptığı işten keyif alan bir kişi bile fark yaratır, özeti bu.