25.02.2024

NINJAM için oldukça ilginç bir gündü. Audio ve video senkronizasyonu için geliştirme yapıyorlar, tbfx ve vdo ninja geliştiricisi bu konuyla ilgileniyor. Hatta saatlerce test ve ayarlama yapıyorlar, umarım çalışır.

Önce test için bağlandım, ben ayarları tam anlamadım ya da normal sese göre düşününce eğer kendi görüntümüz gerçek zamanlı olacaksa bu herkesin bpi miktarı geciktirilmesi demek ama stream için bu benim ayarlarla çalışmayacaktır çünkü ben sesleri ek bir hesapla bağlanıp sanki bir odadaki bot gibi alıp yayınlıyorum. Tüm ayarlar değişebilir.

Müzik olarak test içinde karışık bölümler olsa da yine hoş bölümlere evrildi.


20240225_1744-KeysRockTribe-Peach-SebNL-chox-M [35 37 - 38 04].mp3 +cyanite-analysis

Peach bas, davul sesleri Seb, gitarlar M ve vokal chox şeklinde bir bölüm. chox'un bundan önceki bölümleri de çok eğlenceliydi. Dediklerini tam anlayamıyorum ama eğlenceli olduğuna eminim. M ile uyumlu geçişleri de harika gerçekten. 

20240225_1744-KeysRockTribe-Peach-SebNL-chox-M-tbfx_testing [56 38 - 58 38].mp3 +cyanite-analysis

chox klavyelerde, güzel sesler veriyor her zaman. Karışık klavye sesleri tbfx'in videosunda da izleyebilirsiniz senkronizasyon için deneme yapıyor. Videodaki akış senkronizasyon ayarlı akış değildi. Diğer çalanlar aynı.

20240225_1843-chox-KeysRockTribe-Bernd-Peach [1 12 19 - 1 14 19].mp3 +cyanite-analysis

Davul loop'larını Bernd devralıyor, onun bu Hindistan havalarındaki sample'ları harika, onun üzerine kalan bölümde devam ediyoruz, havası harikaydı. Peach baslarının değişen bu havaya geçişini dinlemek de hoştu. En beğendiğim performanslarından biri oldu. Burada M yok, stream sırasında yemek yiyip gezilebiliyor, bu kadar saat oturmak kolay değil.

20240225_1844-Bernd-Peach-chox-KeysRockTribe-M [1 20 54 - 1 23 15].mp3 +cyanite-analysis

M geldikten sonraki bölümü, Amerika'dan bir gitaristin böyle etnik sesler verebilmesi harika. Nerdeyse gitarın sesi yerel enstrüman gibi çıkıyor. Baslarda Bernd de çalıyor ama iki bas olduğu için ayırt etmek zor. Burada biraz fark edilir oluyor. chox sonlara doğru çok fena bir havaya geçiriyor.

20240225_1855-chox-KeysRockTribe (00 00 - 02 30).mp3 +cyanite-analysis

Bernd ve Peach ayrılıyor, davulsuz ve bitiş hissiyatlı bir bölüm. Bu bölümü maalesef youtube'da bitiremedim. OBS kitlenince ani bir kesilme oldu. ninbottan indirip ekledim. O yüzden "()" içinde ve süresi farklı ama  youtube açıklamasına başlangıç süresini ekleyeceğim. Bu tarz müziği çok seviyorum. chox'un damardan bunu vermesi inanılmaz. Akış bizi buraya getirdi ve bir anlamda evrenle bütünleştik, en azından benim hissiyatım böyle :)