18.03.2023

Uzun bir aradan sonra gitarla bağlandım. Bir taraftan alışkanlık olarak kayboluyor, diğer taraftan gitar çalması daha zor geliyor yani, gitarı ayarla kabloları tak, sırtına as falan gibi. Çaldıktan sonra da belim yanım iyice ağrıyınca azaltmıştım. Yine en azından haftada bir gün çalmak lazım. Haftada bir gün yayın yapıyorum diye kendimi zorluyordum (kimse dinlemese de :), onu da sağ olsun zeno fm bozduğu için kaldı öyle, aslında hearthis at diye bir sitede alternatifini buldum ama dediğim gibi alışkanlık kaybolunca gidiyor.

Gitarla iki sefer bağlandım. İlkinde fazla kimse yoktu. Ortam kalabalıktı ama ya sonradan geldiğim için ya da pek beğenmedikleri için pek gelen olmadı. Kadim dostum shavit_bass geldi. İlk zamanlarda da hep böyle olurdu. Ardından  bub_drums geldi, metal davullarına doyurdu. İtalya'dan klavyeci ve gitarcı da hoş eklemeler yaptı, bir kısmını kestim.

Sabaha doğru yine bağlandım, 4-5 gitarlı çok hoş bölümler oldu ama onlardan kesip koymadım. Normalde 4-5 gitar ki hepsi solo gibi olunca pek dinlenebilir olmuyor ama bu sefer gayet de hoş oldu, sadece kesip koymak için fazla karışık geldi. Herkeslere teşekkürlerimi sunuyorum. Bu işler başlamadan önce sadece Türkiye'den insanlar için odaklanmıştım, dünyalı dostlarıma İngilizce'm yüzünden de gereken özeni göstermemiştim, şimdi onlar olmasa ne yapardım diyorum. Bizden çok sayıda insana anlattım ama maalesef çok az kişi kullanıyor. 

20230318_1629-RockTribe-shavit_bass-bub_drums-miche-stika-Pedrito (00 10 - 02 13).mp3 +cyanite-analysis

Ne kadar metal gibi duyuluyor bilmiyorum ama benden en fazla bu kadarı çıkıyor sanırım. Davullar harika, baslar shavit'in.

20230318_1629-RockTribe-shavit_bass-bub_drums-miche-stika-Pedrito (10 05 - 12 04).mp3 +cyanite-analysis

Burdaki klavyeci miche, ilk karşılaşmamız sanırım. Ninbotta aratınca 138 tane kaydı çıkıyor. Bu bölümün ortasında biraz sesi kötücülleştirmeye çalışıyorum, bilemiyorum ne kadar oldu.

20230318_1629-RockTribe-shavit_bass-bub_drums-miche-stika-Pedrito (13 37 - 15 38).mp3 +cyanite-analysis

Önceki kısmın devamı, biraz geliştirmeli gibi diyelim, metal için hala çok duygusal sanırım.