27.12.2022

Durağan başlayıp değişik bir moda geçtik. graham_bass, mr__D, ALEXandr, mutant ve bir de eski kullanıcı olduğunu söyleyen test hesabından biri vardı. Yani pek kalabalık değildi ama melodilerin yavaşça değiştiği şekilde bir doğaçlama gerçekleştirmiş olduk, tabii ki bunun en iyi kombinasyonu iki kişinin bunu yapması, tek loop ile ancak bu kadar oluyor ama yine de ben çok beğendim.

.ALEXandr'ın gitarı yayla çalıyormuş gibi efekt eklediği bölümleri çalarken çok beğenmiştim ama sesler çok dengesiz kalmış, o yüzden eklemedim. Bir de o benden sonra gelmesine rağmen aynı anda çaldığımız tam distortion tonunun açıldığı noktada ben sonra vurmuşum gibi duyuluyor. Aslında herkes diğerini sonradan duyuyor, o tamam ama "audio stream" yani bot açısından sıralamada farklı olmalıydı sanki, iyice kafam karıştı bu konuda.

20221227_1801-KeysRockTribe-graham_bass-mr__D (03 51 - 06 04).mp3 +cyanite-analysis

graham_bass ile başladığımız bölüm, onlar vardı ben odaya bağlandım aslında. mr__D ile ilk kez çalıyorum diyebilirim, davul da çalıyor galiba ama şimdi gitar seslerini o veriyor.

20221227_1829-graham_bass-KeysRockTribe-ALEXandr (16 00 - 19 51).mp3 +cyanite-analysis

Flüt ekledim, Ukrayna'dan ALEXandr geldi, çok hoş eklemeler yaptı. En sakin kısmı bu, biraz daha metal seven biri galiba, o tarza da girdik biraz ama tabii ben klavye ile ancak bu kadar çalabiliyorum :)

Kesitin ortasında sessiz bir geçiş var, önceki melodiler yavaş yavaş bitiyor ve diğerine geçiyoruz, graham_bass dinleyip ekliyor, belki biraz fazla beklemiş ama sanırım biteceğini düşündü ondan böyle, aslında ben de bitecek sanmıştım ama bir şekilde devam etti. Sonra da gitar geldi.

20221227_1929-graham_bass-ALEXandr-KeysRockTribe-mutant-test-bob-X_Rodhes (01 45 - 04 55).mp3 +cyanite-analysis

mutant nickini uzun zamandır görüyorum ama bu ilk kesit olabilir, Amerika'dan klavye çalıyor sanırım, hoş bir ambiyans ekleyince ben de ambiyans seslerini basıp keman ekliyorum, durun kıpırdamayın dedim. O ara gitarlar eklendi, sonra keman'a geçtim biraz. Test hesabı da hoş melodiler eklemiş ama nickini bilemiyorum, ben Gus dedi, tanıdığım biri değil.