01.06.2023

Yoğun duygulu bir doğaçlama gecesi... Ben baştan sonra keyif aldım. Bu şekilde bir müzik ortaya çıkınca memnun oluyorum ama tüm bunların pamuk ipliğine bağlı olduğunu bir türlü anlatamıyorum, sadece bozuk sesli birinin ortama dahil olması yeterli, bunun için bir şey yapmamız gerekiyor...

Üç sefer giriş yaptım sanırım. İlk ikisinden birer kayıt, son bölümden de üç kayıt oldu. Bugün tüm kayıtları ayrı ayrı beğendiğimi söyleyebilirim. Yani zate beğendiklerimi ekliyorum ama bugünkünler ayrı bir keyifliydi.

20230601_1816-KeysRockTribe-Just_Me-justsaying-Waii_and_tann-GitanoXXX-Vovich (00 14 - 02 18).mp3 +cyanite-analysis

Yoğun bir bölümün son kısmı bu, öncesinde de çok eğlenceli güzel kısımlar vardı ama sesler çok karışıktı ondan almadım. justsaying gitarda, Just_Me klavyede, ikisiyle de daha önce bu şekilde duygusal çalışmalar yapmıştım, bu ikisiyle bir, hoş oldu. Davulsuz...

20230601_1916-Just_Me-Waii_and_tann-Dendritic_Fracta-KeysRockTribe-fab973-DaniBass-gm-Peterporqer (29 07 - 31 26).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D ve Yann ile bir bölüm, onlara pek yetişemedim ama onların da fazla kafası güzeldi sanırım. Waii_D bu kayıtta esniyor, çok uzun süre bağlı kalıyorlar, normal aslında. Çok hoş olmuş bence, başka kimse yok ya da belki bas gitar olabilir ama emin değilim.

20230601_2224-Psy-KeysRockTribe-ratscro-vio (08 24 - 11 34).mp3 +cyanite-analysis

ratscro ile baş başa kaldık. Öncesinde de hoş bölümler vardı ama eledim. ratscro loop'unda minik bir tık sesi var, uzun süre dinleyince fark ediliyor. 

20230601_2224-Psy-KeysRockTribe-ratscro-vio (14 53 - 17 14).mp3 +cyanite-analysis

Burda vio katılıyor, tam istenen sesler, harika bir hava katıyor. Ben bu güzel duygularımı onlara da ifade ediyorum ama hislerimiz karşılıklı mı? Bundasn hiçbir zaman tam emin olamayacağım çünkü o kadar bir yazışma olmuyor, olsa da o an hepsini anlamam pek mümkün olmayabilir. Böyle bir dil engelleri arkasından irtibat kurmaya çalışmak da üzücü sanırım. Emin değilim, kendim için...

20230601_2224-Psy-KeysRockTribe-ratscro-vio (23 10 - 25 14).mp3 +cyanite-analysis

Diğerinin devamı ama burada klarnet sesleri ekliyorum, ortamı yumuşatan bir etki yaratıyor sanırım. Ben çok beğendim, yani evet kendim çaldım kendimi beğendim gibi düşünülebilir ama aslında bu melodiler o an o ortam için ortaya çıkmış şeyler, bir daha bu kombinasyon olmayacak, o yüzden ben çalmış olsam da bana ait olduğunu düşünmüyorum.