09.11.2022

Tribe so sitelerinin bedava siteleri kapatacağız açıklamalarından sonra tüm içeriği blogspot'a taşıdım. Artık buradan devam edeceğim, bu da ilk kayıt. Bu aralar hem bunla uğraştığım için pek bağlanamadım hem de pek halim kalmıyor, ondan bağlanamıyorum.

Bir ara tüm imkanları zorlayarak bağlandım, önce oda senkronsuz bir arkadaşla karıştı, aeon geldi gitti, ben de olmayacağını anlayınca oradan ayrıldım. Sonra çok hoş kombinasyonların olduğu bir doğaçlama olayına girdik, tümü güzeldi, arada biraz fazla olmuş ama yine de çok beğendim. Kısa kısa üç bölümünü kestim.

20221109_1844-aeon-kibot-bena-KeysRockTribe-joe (19 46 - 21 53).mp3 +cyanite-analysis

kibot diye biri vardı. ninjamda yeni bir nick, değişik, aralıklı bir şeyler çalıyordu. Onun piyanoları ve efetkleri üzerine bena baslarda, aeon gitarlarda ben de flüt ve ud ekledim. Biraz uçucu ama hoş bir havası var bence.

20221109_1944-TcheloKeys-aeon-Bernd-KeysRockTribe-bena-MetalHead (25 11 - 27 11).mp3 +cyanite-analysis

kibot'la yarım saat kadar çaldıktan sonra Bernd geldi, davullar ve baslar onun. Bena klavyede, gitar aeon şeklinde yine deneysel melodiler var. Aşırı hüzünlü flütler eklemişim :)

20221109_1944-TcheloKeys-aeon-Bernd-KeysRockTribe-bena-MetalHead (35 46 - 37 50).mp3 +cyanite-analysis

Önceki ile aynı kadro devam ettik, bazen gelen giden olmaması da iyi oluyor, çok hoş bir uyum vardı. Herkes birbirini dinliyordu ve tatlı melodiler ortaya çıkıyordu. Bazen böyle durumda sıkılıp giden de oluyor ama bu şekilde bir saat çaldık, ben çok memnun kaldım. Kayıtlar çalıma göre biraz daha karışık geldi bana ama yine de çok hoştu. Herkese buradan teşekkür ediyorum, günün birinde blog'ları da okumaları dileği ile :) Sevgiler :)