27.11.2022

Mikrotonal ayarlarla bağlandım, pek gelen olmadı :) Kullandığım ayarların açıklama metni şöyle: "Flamenco chromatic scale around the 17th harmonic, in A" tam olarak bir flamenko sesi sayılmaz çünkü gam normal minordü ama yine de hoş oldu.

20221127_1805-MtonalRockTribe-ALEXandr-jb (01 51 - 03 54).mp3 +cyanite-analysis

ALEXandr Ukrayna'dan yeni biri, bir süredir sık sık ninjamda görüyorum, bu çalışmaya da merak edip geldi herhalde, ilk başta pek uymadı ama sonra hoş oldu, pek sarmadı ve gitti. Hemen gitardan sonra jb nickli davulcu arkadaş geldi, Amerika'dan kendisi. Daha önce de sanırm bir mikrotonal çalışmaya gelmişti, normal çalışma da olabilir ama en az bir kere daha çaldığımızı kesin hatırlıyorum. Umarım tekrar karşılaşırız.

20221127_1809-MtonalRockTribe-jb (02 02 - 04 15).mp3 +cyanite-analysis

Bu kaydın ortasında şimdi duracağım bir şey yazacağım diyor, dinlerken net anlaşılıyor, ben çalarken sadece "text" kısmını duydum, anladım aslında, chatte sesim geliyor mu falan diye sordu, ben de davulla birlikte konuşma tepkilerinin harika olduğunu söyledim, onun kısa bir örneği oldu. İnsanı gaza getiriyor.

20221127_1809-MtonalRockTribe-jb (06 13 - 08 21).mp3 +cyanite-analysis

Son kısım böyle, çok kısa bir kesit olduğu için hepsi aynı melodiden sayılır. Bunda benim yazdığıma kısmen cevap veriyor, belki ben anlatamadım bilemiyorum. Kısa da olsa, tek kişi de olsa ruhu yakalayınca belli bir tatmine ulaştırıyor.