16.07.2023

Üst düzey beyin senkronizasyonlarının olduğu güzel bir gündü. Hala elbette konunun sadece müzik olduğunu düşünenler vardır, bunu her zaman hissediyorum ama bu bir ruhsal yolculuk...

Uzun sürelerde çaldım, çok fazla bağlanıp çıktığım için detayları yazmıyorum. İlk bağlandığım bölümler de güzeldi ama çalanlarla pek iletişim kuramadık gibi geldi, ruhsal yolculukta aynı yerlere gitmeyince de oraları eklemek istemedim.

20230716_1833-KeysRockTribe-ransom-Catelo-big_man-ej (17 16 - 19 21).mp3 +cyanite-analysis

ransom inanılmaz biri, daha önce de yazmıştım. Tamamen kulak ile çalıyor, davul çalışı ve davulun sesleri de burada duyulduğu gibi... Vokallerde ej var, o da her zamanki gibi çılgın, sesleri hem daha iyi hem daha yüksekti. Catelo geri vokallerde, bilerek mi böyle yaptı bilemiyorum ama çok yakışmış. Gitarda da çok çaldı, distortion tonu hakkında bir şey demedim ama hala çok vahşi :)

Bu arada yunuslarla yüzemem sözleri var, ransom da chatten bunu yazdı. Nerden aklına geldi bilemiyorum ama bir gün sonra haberlerde Japonya'da yunusların insanlara saldırdığını öğrendim, belki tesadüftür, belki bir yandan haberleri okudu falan, hepsi mümkün, bu da komik bir hatıra oldu.

20230716_1916-KeysRockTribe-ej (00 00 - 02 05).mp3 +cyanite-analysis

ej ile teke tek kaldık, brutal vokal bazen diğerlerine fazla geliyor, ya ondan dağıldılar ya da artık çalınan müzik onları sıktı bilemiyorum ama ben çok eğlendim. Burada lavta sesinde distortion var. Vokaller gayet güzel uymuş bence ej bu işi biliyor, belki biraz daha frekanslara dikkat etse tam olacak.

20230716_2033-Catelo-M-ratscro-KeysRockTribe (05 40 - 07 53).mp3 +cyanite-analysis

M kendine has inanılmaz bir gitarist. Sololar da o var, ratscro alttaki loop'u düzenlemiş, çerçeveyi o belirliyor. Çok hoş olmuş.

20230716_2056-marcello-ratscro-KeysRockTribe-Kawe_-Sambaik-Clavier_03-Mad_Hatter (27 33 - 32 08).mp3 +cyanite-analysis

ratscro ile teke tek böyle yerlere geliyoruz. Ben de ritm açtım, o istedi. Perküsyon sesleri onda davul sesleri az miktar bende. Addictive drums kullanıyormuş. Tüm davullar böyle değildi ama bugünlük aynı programı kullandık bence. Ben bir yerden sonra o solo geçsin diye bekledim. Birazcık beklediğimden uzun sürdü ama geçti, bu bölümün öncesinde sonrasında birlikte sololarda çok hoş bir akış olmuştu. Bunu herkesle yakalayamıyorum.

20230716_2304-KeysRockTribe-tbfx-cyclops-Psy-Mad_Hatter (21 32 - 23 30).mp3 +cyanite-analysis

Günün sonu Amerika'lı arkadaşlarla... Psy tabii Ukrayna'dan gitarda... Mad_Hatter slick, nickini değiştirmiş bugün, önceki bölüme de katıldı, oralarda da çok hoş birçok yer var. tbfx gitar, cyclops bas...

Ben burada ud ve saksafon sesleri ekledim.