14.01.2023

Amaçsız günlerden biriydi. İki kez bağlandım. İkinci seferde youtube'dan rastgele bir konuşmayı arkaya çatım, garip oldu aslında bu sisteme insan sesi şart ama henüz bu konuda gönüllü birini bulamadım. Güzel melodiler duyunca bağlanmak istedim. Çok fazla dişe dokunur bir sonuç ortaya çıkmadı ama yine de fena değildi. Aslında bu olayın tasarlanmış etkinlikler şeklinde olması için uğraşıyorum ama bu şekilde de çalışıyor, hatta ninbot müdavimleri hep böyle kullanıyor ve bunu 15 seneden fazladır yapıyorlar, bir taraftan gerçekten çok ilginç.

20230114_1553-KeysRockTribe-Gaviland-shavit_bass-Aion-Gitano (02 02 - 04 19).mp3 +cyanite-analysis

Gaviland benden daha az İngilizce biliyor olabilir. Ninjam chat'inde pek yazmaz. Elektronik altyapıyı ekliyor, aynı zamanda klavye melodisi ve rüzgar sesi gibi bir efekt vardı, belki nefesle yapılan bir efekttir bilemiyorum. İlk hoş bir hava kattı ama sonra çok geldi, söyleyince kısıp tekrar açtı.

20230114_1553-KeysRockTribe-Gaviland-shavit_bass-Aion-Gitano (11 32 - 13 49).mp3 +cyanite-analysis

shavit_bass geldi, uzun zamandır yine karşılaşamıyorduk, benim saatler eskiden daha normaldi ondan böyle oluyor. 32 bpi ayarla çalarken daha kötü duyulduğuna eminim, kayıtlar çok daha uygun çıkıyor. Gitarları kim çalıyor bilemiyorum. Gitano en son gelmişti, kesit ondan önce olmalı yani Aion çalıyor olmalı, İtalya'dan olmalı ama bilgiler tamamen yanlış olabilir, artık sonra tekrar karşılaşırsak değiştiririm.

20230114_2023-NebuhBeatz-KeysRockTribe-ratscro-Clavier_03-Woody-Gaz-Bernd_Mac-muckI (11 50 - 14 13).mp3 +cyanite-analysis

Woody gitar, muckI gitar, Clavier_03 klavye şeklinde bir kadro olmalı. Bernd da var ama sesleri yoktu ya da duyulmuyor. Ayarları sorunluymuş ondan çalamadı ama sonlara doğru hafiften ses verdi. Bu kesit melodi değiştirme için hafif bir örnek olabilir. İkili bir melodi ekliyorum üzerine Clavier_03 çok hoş bir solo atıyor. Böyle yetenekli arkadaşların bu tarz müzikten sıkılmamalarını umuyorum, genelde sıkılıyorlar ama bence çok hoş.