03.06.2024

Kısa bir jam günü oldu ama çok hoş bölümler vardı. Az kişiyle ama içeriğin hoş olduğu güzel bir jam session diyebiliriz. 

Gecenin ilerleyen saatlerinde başka çalanlar da olsa katılacaktım ama pek kimse kalmadı. Eskiden kimse olmasa bile boş odada kendi başıma çalıyordum ama artık böylesi pek ilgimi çekmiyor. Belki yeni şeyler denemek için yine olabilir ama deneysel bir çalışma için bile mutlaka bir kişinin daha olması gerek, en azından neyi deneyeceğimize baştan karar verip birlikte çalıyor olmamız önemli. Aksi durumda bir manası yok.

20240603_1845-Jamtabasse-Bernie-KeysRockTribe-Catelo  (08 39 - 11 15).mp3 +cyanite-analysis

Bernie ve Jamtabasse çalarken onlara katıldım. Bölüme biraz viola sesi ekledim. Catelo vokalleri zaten her zaman çok iyi, güzel bir bölüm oldu.

20240603_1845-Jamtabasse-Bernie-KeysRockTribe-Catelo (23 20 - 26 26).mp3 +cyanite-analysis

Burda akışa uygun sadece o an için üretilmiş melodilerle birlikte çaldığımızı hissettim. Yani olması gereken ideal bir jam session kesiti diyebiliriz.

20240603_1944-KeysRockTribe-Catelo-Jamtabasse-Bernie (00 19 - 02 07).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro ve aynı kişilerle son kısa bir bölüm. Burada davullar yok ama Catelo vokalleri ile böyle bir yere bizi taşıdı, bu sesleri verdi, oradan buraya geçtik. Kısa bir bölümdü ama çok beğendim. Hepsine teşekkür ediyorum.