23.02.2024

Yorucu bir gündü ve yapılması gerekenleri çok zor yetiştirdim. Bol bol boş vaktimin olduğu günleri özledim.

Denis ve Waii_D olduğu odaya bağlandım. on_keys ile birlikte çalıyorlardı. Aeon ya da nam-ı diğer EvanJr, uzun süredir karşılaşmıyorduk. Yani neden küstük ben hatırlamıyorum ama jam chatinde de yazdığım gibi müziğin özlemişim. Harika bir yetenek, bu blog'ta en çok mp3'ü olanlardan ama maalesef kelimelerle anlaşamadık, ne olduğunu bilmiyorum. İletişim yolu da yok :) Neyse zaman en büyük ilaçtır derler :)


20240223_1429-on_keys-KeysRockTribe-Waii_D-Denis [15 17 - 17 30].mp3 +cyanite-analysis

Burada on-keys melodilerine uyum sağlayıp onunla melodilerle konuşmaya çalışıyorum, umarım anlamıştır. Denis synthesizer aleti ile katıldı. Waii_D'i zaten sesinden tanıyor olmanız gerek artık.

20240223_1523-Denis-KeysRockTribe-MA
RINARA-Waii_D [57 21 - 59 26].mp3 +cyanite-analysis


Efektler burada bol. MARINARA gitarlarda hoş melodiler ekledi, onunla birlikte karanlık bir havaya geçtik.

20240223_1544-Denis-KeysRockTribe-Waii_D [1 43 47 - 1 46 04].mp3 +cyanite-analysis

Günün en hüzünlü ve güzel bölümü. Denis'in sample'ı üzerine böyle bir şeyler gelişti. Klavyeleri ona uygun şekilde ekledim ve üzerine Waii_D vokalleri, harika bir havası var.

Video ve OBS ile ilgili sıkıntılar devam ediyor. Çok fazla ayar değiştirdim ama bugünün videosu tamamen takıla takıla izlenebiliyor ve bu gerçekten kötü. Umarım son yaptığım deneme doğru ayardır. Jam başladıktan sonra görüntü takılıyor, hadi bitti demek de olmaz, üzgünüm.