16.02.2024

Birkaç gündür çalmak istiyordum ancak bugün çalabildim. 3 saat civarında bir yayın oldu, limitlerimi aştım diyebilirim ama çok hoş bölümler oldu.

Başlangıç biraz sıkıntılıydı. Nedense OBS windows'un explorer.exe'sini çökertiyor. Bir sürü ayar yaptım, yeni şeyler ekledim ama sanırım bir önceki seferde de çöktü. 9000 kbps'ye yükselttim acaba onla mı ilgili? Yoksa neyle ilgili bilemiyorum, yine uzun uzun araştırmak gerekecek. Görseller böyle daha iyi oldu gibi ve her sahnede kimin çaldığı görünebildiği için kategorizasyon da daha kolay olacak.


20240216_1913-SebNL-KeysRockTribe-Marcel [30 52 - 32 55].mp3 +cyanite-analysis

Seb uzun bir yayın maratonundan gelmiş, çok fazla kalamadı. Onun kadar uzun yayın yapmam imkansız. Hoş bir bölüm oldu. Marcel gitarlarda, sonobus ile birlikte çalıyorlardı ama tam anlamadım ne yapıyorlardı.

20240216_1928-KeysRockTribe-jhonep [49 43 - 51 45].mp3 +cyanite-analysis

jhonep akustik davulu olan ve birçok enstrüman çalan biri, vokal de yapıyor. Birlikte çok çaldık ama bunun gibi bir zihin senkronizasyonuna ilk kez ulaşıyoruz sanırım. Geçiş yapmadan birlikte aynı şeyi düşünmüşüz.

20240216_2003-KeysRockTribe-Matthias_Paradis-jhonep-javitoZap [1 14 24 - 1 20 18].mp3 +cyanite-analysis

Dinledikten sonra bu melodi kafamda dolanmaya başladı, tek başıma başladığım kısımdan kestim. Uzun bir kesit oldu, genelde böyle yapmıyorum ama kıyamadım. Ardından Matthias_Paradis geldi, harika gitar sesi ile... jhonep davulları ekledi. javitoZap stüdyoda basta Jogito var, javito davullarda sonra katıldı.

20240216_2003-KeysRockTribe-Matthias_Paradis-jhonep-javitoZap [1 52 20 - 1 54 20].mp3 +cyanite-analysis

Burada davul javito, vokal arkadaşlarının ismini-nickini söylediler ama unuttum kusura bakmasın, NINJAM'da çalıyor mu bilmiyorum ama hoş oldu. Aynı zamanda jhonep de vokal ekledi. Matthias_Paradis her zamanki gibi harika.

20240216_2144-KeysRockTribe-Matthias_Paradis-The_Dot [2 53 44 - 2 55 47].mp3 +cyanite-analysis

Bu da son bölüm Kanada'dan ilk kez nickini gördüğüm biri. Yeni bir nick (The_Dot) mi yoksa yeni biri mi bilmiyorum hiç konuşmadık ama güzel çalıyordu. JavitoZap grubu da sanırım yemekteydi, kameraya çatalla bir şeyler göstermişler, sonradan izlerken gördüm, çalarken gözden kaçırmıştım. Karanlık diye telefonla ışık tutmuş falan :)