13.01.2024

Uzun zamandır yine çalamıyorum. Sesleri özlemişim ve çalmaya başlayınca içimi bir huzur kapladı. Tam olarak fonksiyonu bu aslında ama yoğun şekilde çaldığımız zaman buna duyarsızlaşmak da olabiliyor sanırım. Emin değilim.

Yine uzun zamandır Zef ve NfU tayfası arkadaşlarla denk gelmeye çalışıyordum. Geçen senelerde çok çalmıştık ama birçoğu sadece "pre" versiyonu idi. Bu tam versiyon olarak denk geldi. Getaroom özel odalarında ama herkesin bağlanabileceği şekilde idi. Tabii ki sadece chox bağlandı. Deneyip bağlanamayan olsa herhalde yazardı yani pek kimse niyet etmedi ama etse bile jamtaba'da bu odaya bağlanmak sorun çünkü listede yok.

Bunlar haricinde keyifli bir gündü, sesler biraz dengesizdi ben ayrıca miks yapmıyorum ama Zef'in miks daha iyi olmuş. Keşke o da yaptığı miksi diğer arkadaşlarına söylese ve tüm yayın bu şekilde olsa ama bu da zahmetli ve yanlış anlaşılabilecek bir iş. Bilemiyorum belki başka farklar da vardır.

YouTube haricinde de güzel bölümler olmuştu ama onları kesip eklemeye açıkçası üşendim, bu olayın da maalesef böyle bir kötü yönü oldu.

20240113_2020-Bondegi-KeysRockTribe-Zef-Pavaka-chox [53 33 - 55 32].mp3 +cyanite-analysis


Burada chox vardı, evinde sorunlar var sanırım o yüzden pek çalamadı. Geçen günlerde suyla uğraştığını söylemişti, o tarz bir durum yani. Evinde değilmiş, internet sorunları yüzünden çıkmak zorunda kaldı ama hoş bölümler vardı.

20240113_2020-Bondegi-KeysRockTribe-Zef-Pavaka [1 04 45 - 1 06 52].mp3 +cyanite-analysis

Bu şekilde devam ettik, benim hoşuma gitti. Herkesin dinleyip çaldığı hoş bir ortam ama tabii ki diğerlerinin gelişi pek mümkün olmadığı için biraz yalnız kalıyor olabiliriz.

20240113_2020-Bondegi-KeysRockTribe-Zef-Pavaka [1 36 13 - 1 39 10].mp3 +cyanite-analysis

Eğlenceli bir bitiş. Pavaka ile tam senkronluyuz. Zef ritm değişiminde coşuyor.