07.12.2023

Sabaha karşı NINJAM'da sadece bir kişi bağlıydı. Woody'nin olduğu odaya bağlanıp orada başladım. Geçen sefer youtube chatinde göremediğim için de özür dilerim :) Ama bugün yine chati açmayı unuttum. Bir sürü ayar içinde unutuluyor, bir de zaten yazan olmaz diyorum ama yine olmuş, kim olduğunu bilmiyorum ona karşı da ayıp oldu, not edeceğim artık.

chox ile ikinci karşılaşmamızmış ve ilk defa buradaki listelere ekleyeceğim. Sakin biri, her zaman güzel şeyler katıyor, insanları dinliyor. Tam NINJAM'ın ihtiyacı olan insanlardan ve üstüne kamera ayarları yapıp yayınlara geliyor ki bu harika bir şey.

Bugün erkenden discord üzerinden iletişime geçtiğimiz bir arkadaşa NINJAM'ı anlatmak için bağlanmıştım. Bu sistemin kötü tarafı da bu çünkü artık eski seslere dönemiyorum. Mevcut ayarları ninbottan indirdiğim zip dosyasına da uygulayabilirim ama o da açıkçası zor geliyor. O yüzden ilk bağlandığım kısımda olan güzel yerleri eklemedim. Bu bölümün en son kısmı LeeAStone ile bitti, onun tarzında da hoş bölümler oldu, bunların hepsi ninbotta var ama buraya eklemeyeceğim.

Bir de kameralar ve youtube başlığı sorunu var. Woody ve yampa ilk yayına bağlandı ama müzik bilgisayarlarında soruna neden oldu, ben öyle anladım çünkü kamera başlayınca sesleri bozuldu ve kısa süre sonra yapma gitti, Woody ile ayrı bir bölüm çaldık, onu ekleyeceğim. Kısa bir şeydi. Yapma listelerde olmamasına rağmen ekran görüntüsü olarak Woody ile birlikte ekleyeceğim. Bir anlamda NINJAM için insanların görüntülerinin de arşivi gibi olduğundan iyi olur diye düşünüyorum. Youtube başlığından çok kısa süreli katılıp çıkanları çıkartacağım. Örneğin Cyclops geldi, kısa süre çaldı gitti. Tam o ara kamera ayarları falan vardı, yani belli ki katılmak istemiyorlar ya da sadece müziğe bakıyorlar o yüzden onları eklemem uygun olmaz diye düşünüyorum.


20231207_2147-KeysRockTribe-chox-Woody [22 42 - 24 47].mp3 +cyanite-analysis

chox ve Woody ile olan bölüm. Uzayan gitar sesleri Woody'nin, benim seslerde hafif mikrotonal var, HzAeolic küçük bir miktar, garip havasını bu veriyor olabilir.

20231207_2224-KeysRockTribe-jabah_guitabase-chox [1 02 57 - 1 05 44].mp3 +cyanite-analysis

Burası günün en iyi bölümü. jabah_guitabase ile uzun süre sonra etkinlikler haricinde karşılaştık. Ben çok beğendim, iki farklı dünyanın seslerini güzelce birleştirmişiz diye duyuyorum. Hem farklı hem uyumlu olmuş. Tabii bunda chox da katkısı büyük.

20231207_2247-KeysRockTribe-jabah_guitabase-chox-zygue [1 35 21 - 1 37 26].mp3 +cyanite-analysis


Aynı arkadaşlarla devam ederken Fransa'dan zygue geldi. Onu da ilk defa ekliyorum ama birçok kere karşılaştık, normalde uzun süre soloda kalan biri ama burada sesleri yakışmış.