04.12.2023

Pamuk gibi bir gündü. Bu youtube sistemine alışmaya başladım, sesler çok daha iyi ve sorun olduğunda direkt yayından kesebiliyorsunuz. Sırf bunun için bile kullanılabilir aslında. Bazıları hala beni mute ettin ama ninbotta kayıtlarım var diye konuşadursun, biz bir şeyler yapıyoruz arkadaş!

Sevgili Roz'u gördüğüm an mute ediyorum. Onun adına çok üzgünüm. Defalarca iletişim kurmaya çalıştım, defalarca anlattım. Chatten sadece emoji gönderiyor, bir sorunu mu var? Kasten mi bunları yapıyor bilemiyorum ama konuşamayıp anlatamayınca ve devamlı gelip devamlı aynı şeyleri çalınca olmuyor. Bu kadar çalabiliyordur, onun ifade özgürlüğünü kısıtlama falan diyenler olacak mı? Müzik bu kardeşim, öyle çalışmıyor ki... Her şeyi bozuyor işte, bunun farkında değilsen burada ne yapıyorsun? Arada olur, o gün öyle denk gelir olur ama istikrarlı şekilde her zaman olursa bu artık bir trolleme ya da başka bir şeydir. Her neyse, kötü biri değildir herhalde ama üzülerek onu her seferinde mute edeceğim. Bu blog adresini youtube kanalına da ekliyorum, oradan buraya gelen olursa bu da açıklaması, her seferinde açıklamayı yapmayacağım.

Bugün ilk bağlantıyı Jogito ve Javitozap'ı görünce yapmıştım ama yayını orada başlatamadım. Oda doluydu, Jogito ben zaten kalmayacağım falan deyince ben de oda değiştirmek zorunda kaldım. Javitozap'a anlatmaya çalıştım ama anlatabildim mi bilmiyorum.

Bu yayında Woody'ye kanaldan bahsetmiştim. Sağ olsun gelmiş yazmış ama ben görmedim bile, onu da tekrar görünce söyleyeceğim.


20231204_2124-SebNL-KeysRockTribe-Matthias_Paradis [07 21 - 09 29].mp3 +cyanite-analysis

Yumuşak başlangıç SebNL ve Matthias_Paradis var.

20231204_2159-Matthias_Paradis-KeysRockTribe-SebNL [42 57 - 46 17].mp3 +cyanite-analysis

Burada Jonathan ile tanıştık. Eğlenceli bir bölüm ama müzik olarak da güzel olmuş. Sanki bu sesleri daha önce duymuştum ama dinlerken denk gelmiş olabilirim. Jonathan tanıdık geldi bana yani, iki anlamda da söylüyorum :)

20231204_2237-KeysRockTribe-Matthias_Paradis [1 18 01 - 1 20 09].mp3 +cyanite-analysis

Matthias_Paradis ile teke tek kaldığımız bölüm (Roz hariç) onun İngilizce'si çok iyi ama tam olarak söylediklerini anlayamıyorum. E-posta ile falan anlatsa keşke ama o konuda da insanları zorlamak istemiyorum, bir şey söylemedim bu konuda. Gitar sesleri ve müziği her zaman harika. İlk yanlış bir bölümü eklemişim aslında birden fazla böyle bölüm oldu ama elemek zorunda kaldım.

20231204_2318-Cyclops-tbfx-KeysRockTribe-splice [2 01 05 - 2 03 05].mp3 +cyanite-analysis

tbfx ve Cyclops'un katıldığı bölüm, burada esas melodiyi onlar veriyor ben eşlik etmeye çalışıyorum.

20231204_2318-Cyclops-tbfx-KeysRockTribe-splice [2 11 29 - 2 14 33].mp3 +cyanite-analysis

Bu da mutlu neşeli biraz da hüzünlü bir gün sonu şarkısı gibi olmuş. Ben bu meşhur şarkıların çoğunu bilmiyorum. Vokaller de Cyclops var. Gitarda splice da katıldı.