12.09.2023

Yüksek performanslı güzel bir jam gününü geride bıraktık. Üç ya da dört farklı oturumda bağlandım. Bağlananları takip edip ona göre bağlandığım günlerden biri oldu. Böylesi de eğlenceli oluyor, zaten mevcut çalanlar da azaldı, yeni odada açıp boşa beklemek gibi oluyor diğer türlü.

20230912_1659-andrea-KeysRockTribe-Neo-EXHALE-polkadot (05 04 - 07 09).mp3 +cyanite-analysis

Bir süredir Neo yoktu sanırım, onun başladığımız bölüm, blues havaları var. Baslarda polkadot ve İtalya'dan andrea diye biri var. İlk kaydı bu, not ettim, tekrar karşılaşırsak eklerim. Biraz karışık başlıyor sonra toparlıyoruz.

20230912_1714-KeysRockTribe-EXHALE-kiwi-Neo-polkadot (10 25 - 12 29).mp3 +cyanite-analysis

andrea gitti EXHALE geldi, gitar eklemiş olabilir tam takip edemedim. Neo ve polkadot burada hala. Senkronla ilgili bir şey diyor ama senkronda sorun yoktu. 3/4'lük idi, belki onla ilgili olabilir.

20230912_1851-KeysRockTribe-ratscro-jhonathan-Bernd (09 30 - 11 38).mp3 +cyanite-analysis

İlerleyen saatlerde ratscro'yu tek başına gördüm, ona bağlandım, sonra Bernd da geldi, oralar da fena değildi ama ses dengeleri bozuk olduğundan eklemedim. ratscro ile bu tarzda bir şeyler oluyor, bu sefer gitarda biraz dikkati dağınık ya da yorgun gibiydi.

20230912_2351-KeysRockTribe-xerty-Cyclops-Moon_base_1 (00 48 - 03 24).mp3 +cyanite-analysis

Cyclops öncesinde de bağlanıp çalmıştım ama oralardan eklemedim. Bu son bölüm davullarda slick var, farklı nickler kullanıyor. Klavyede de xerty var. Onla 21 tane ninbot sonucu çıkıyor ama bu ilk ekleme, bu bağlamda da ilginç. Hep Jazz çalmak isteyenlerle anlaşamyoruz, burada biraz ara form oluyor ama genelde bu şekilde oldu, benim hoşuma gitti, umarım o da beğenmiştir.

20230912_2351-KeysRockTribe-xerty-Cyclops-Moon_base_1 (19 24 - 22 47).mp3 +cyanite-analysis

Bu da hemen bırakmadan önce değişik bir forma geçtiğimiz bölüm, deneysellikte güzel bir yer, ara sesleri de kullanıyorum ama uydurmaya çalışarak, havası hoş ama... Çok ağır hava ve son bölümde slick sanırım artık yorulduğu için davullar biraz sanki zorlama gibi olmuş ama yine de hoş bir kesit.