03.09.2023

Yorgun ve uykusuz bir günün ardından hoşça jam'ler diyebiliriz. Tek seansta bağlandım, 2 saati civarı çalmışım sanırım çalarken fark etmedim. Amerika'lı arkadaşlarla başladık, sonra MetalHead ile devam ettik.

cyclops sesi hep düşük kalıyor, belki her seferinde söylüyorum ama ilk kez bu sefer düzeltti. Kendi aralarında da uzun süreden beri çalan arkadaşlar neden düzeltmiyorlar ya da biraz olsun dengeli ses konusunda miks yapmıyorlar çok merak ediyorum ama İngilizce'm yetmediği için soramadım. Belki kimse ninbot kayıtlarını dinlemiyor olabilir mi?

20230903_2321-Just_Me-tbfx-cyclops-KeysRockTribe-just_the_tip-gorF (16 59 - 19 47).mp3 +cyanite-analysis

just_the_tip slick, daha önce de bu nicki kullanmıştı. Basta cyclops artık daha duyulur. tbfx burada mızıka çalıyor, hoş oldu bence sesleri, kromatik olduğundan zor çalıyormuş ama yine de gayet oldu. gorF Kanada'dan bir gitarist seslerinin çok düşük olduğunu söyledim ama artıramadı nedense, kendileri kendilerini yüksek duyuyor ona şüphe yok ama sonuç böyle değil. Sistem kafa karıştırıcı ama yine de sadece ninbottaki kayıtları dinleyerek bunu anlayabilirlerdi.

20230903_2351-just_the_tip-cyclops-KeysRockTribe-tbfx-gorF-ninjaz-ransom-MetalHead-pino_d_angio (14 48 - 17 36).mp3 +cyanite-analysis

Burası en çılgın bölüm, ninjaz geldi. Diğer arkadaşlar aynı, tbfx burada çalmıyor. Kesitin son bölümüne doğru ransom geldi ama onu buraya değil sonraki bölüme ekleyeceğim, çok az süre çaldı çünkü...

20230903_2351-just_the_tip-cyclops-KeysRockTribe-tbfx-gorF-ninjaz-ransom-MetalHead-pino_d_angio (30 59 - 34 35).mp3 +cyanite-analysis

ransom ile teke tek, eğlenceli ve distortion'lu bölümler de oldu ama bu davulsuz bölümü eklemek istedim, çok hoş olmuş. Ud'un bu seslerinin dengesi biraz zor, az bassan bile çok yüksek çıkıyor ondan ayarlayamıyorum.

20230903_2351-just_the_tip-cyclops-KeysRockTribe-tbfx-gorF-ninjaz-ransom-MetalHead-pino_d_angio (45 53 - 47 59).mp3 +cyanite-analysis

Karanlık bir bölüm, MetalHead eklemelerini de çok beğendim, sonlara doğru pino_d_angio geliyor. Fransa'dan bir basçı, eğer eski çalanlardan yeni nick değilse ilk kez görüyorum. Biraz çalımını benzettim ama emin değilim.