14.08.2023

Uzun bir süre sonra klavye ile bağlandım. Sesleri özlemişim, iyi geldi. Aralıklarla kısa kısa bağlandım aslında çok uzun süre çalmadım ama ilginç ve eğlenceli sonuçlar oldu.

Satana666 ve neimad'ın çaldığı yerler de güzeldi ama oraları kesmedim. İlk not ettim, tekrar dinlediğimde fazla karışık olduğunu düşündüm. Bazen sadece azaltmak için de eliyorum ama bu sefer cidden sesler karışmıştı. Hatta Satana metal lapası olarak tarif etti... Eğer çeviri doğruysa :)

20230814_1427-shavit_bass-bob-vio-KeysRockTribe-AkusBass-shambhaline (21 22 - 23 29).mp3 +cyanite-analysis

bob'un çaldığı üzerine bu doğaçlamayı yaptık, loop'lar onun. İlk vio vardı ama fazla durmadı. shavit_bass oradaydı ama biraz ara vermiş olmalı daha sonra çalmaya başladı. Gayet hoş oldu. Gitarlar ve loop bob, bas shavit_bass, klavyeler de shambhaline nickinde biri, bazen fazladan nick kullanıyorlar yani o yüzden şimdi eklemeyeceğim ama sonra düzeltip eklemem gerek. Bu ninbottaki ilk kaydı.

20230814_1540-testing-KeysRockTribe-EXHALE-Hybrid-Satana666 (07 03 - 09 11).mp3 +cyanite-analysis

Burada da gizemli bir davulcu var. İngiltere'den biriydi. Çalımını aslında birine benzettim ama söylemediği için buradan fikir yürütmeyeyim. Testing nicklerini eklemiyorum arıtk. EXHALE diğer sesleri ekliyor, efektli vokal gibi, değişik oldu. Devamı da ilginçti aslında... Hybrid yarısından sonra biraz çalışıyor, clean gitar sesi var.

20230814_2227-KeysRockTribe-neimad-tbfx-rskrivo-cyclops-Trashcanhead (54 37 - 56 40).mp3 +cyanite-analysis

Bu da sabaha karşı Amerikalı kadro ile son çalışma. Bas gitar burada yok sanırım (yarısından sonra biraz bas sesi geliyor ama emin değilim kim çalıyor). neimad vardı ama burada durdu. cyclops da vokallerdeydi, bas çalmadı pek. Bu en son kısmı olduğu için böyle oldu. ilginç bölümler oldu ama sadece bunu ekledim. Gitarlarda tbfx, klavyede rskrivo ve davullarda tabii ki Trashcanhead  var.