30.06.2023

İki oturumda bağlandım. İlk bölüm kalabalık ve kendine has oldu. İkinci bölüm sabaha doğru Amerika'lı dostlarla yapılan bir bölüm oldu. Dokunaklı oldu ama bilemiyorum bu kadar dokunaklı olsun istiyorlar mı? Bazen fazla "üzüntülü" müzik çaldığımı düşünüyorum.

Orta doğuya ait bir şey mi bilemiyorum, bazen çaldıklarımı direkt bu şekilde algılıyorlar ama aslında tam olarak öyle değil. Ud sesi ve diğer melodiler belki çağrıştırıyor olabilir ama bu tam olarak doğru değil.

20230630_1542-Neo-KeysRockTribe-Waii_D-sumo-Vol_git_ger-polkadot (23 50 - 25 52).mp3 +cyanite-analysis

Burda üç ya da dört tane klave ve iki tane elektronik altyapı olabilir. Neo en başta ritmleri veriyordu sonra Waii_D'ye geçti. sumo klavyelerdeydi. polkadot basta, Vol_git_ger da gitarlarda... 6 kişi çalarken karışmaması bile büyük başarı aslında.

Mesela sonlara doğru çaldığım ud onlara orta doğu esintisi mi vermiştir? Bunu bilemiyorum, sormadım.

20230630_2223-cyclops-I_try_really_har-tbfx-KeysRockTribe-yiorgos (15 17 - 18 05).mp3 +cyanite-analysis

Sabaha doğru Amerikalı dostlarla ağır duygusal bölüm böyle başlıyor. Ud seslerinde kaydırma efekti var. Değişik bir hava katıyor. I_try_really_har nickini Just_Me kullanmış, çaldığını benzetip sordum ve bilmişmi. Blog'a eklemek için sordum ama çalışını tatıdım yani, zamanla birçoğunu ezberledim. Çok fazla kişi yok zaten. Basta cyclops var. Davulları da o verdi. Hoş bölüm. Alttaki piyano melodileri, trompet, lavta ve ud sesleri benim. Flüt sesleri ve diğer klavye sesleri Just_Me'nin...

20230630_2223-cyclops-I_try_really_har-tbfx-KeysRockTribe-yiorgos (24 53 - 27 06).mp3 +cyanite-analysis

Burası da aynı şekilde devam eden bölüm. Yine fazla hüzün katmışım gibi ama olaylar buraya gitti, benim bir kabahatim yok. Çok fazla eğlenceli müzik zaten sevmiyorum, onun da etkisi vardır.