22.06.2023

Yoğun bir gün oldu. İlk başta mixart.ist diye bir site üzerinden loop çaldırdım ve üzerine çaldım. Gayet güzel çalışıyor, sesler biraz kalitesiz gibi yani webden olduğundan olabilir, windows sistem seslerini reaper'a aktarmamla ilgili olabilir bilemiyorum ama metronom sesinin de gideceğini tahmin etmedim. Bende devamlı metronom açık olduğundan kayıtları dinleyene kadar sesin gittiğini fark etmedim. Çalan birkaç kişi de söylemedi :)

Sonra javitozap ve Silver_Voice olan odaya bağlandım, çok hoş bölümler oldu burada. Vokal olarak çok başarılı, eklediği sözleri anladığımı söyleyemem ama ses olarak en iyi seslerden biri diyebilirim.

Sabaha doğru yine Amerikalı arkadaşlara bağlandım bu sefer aralarında jabah_guitabase vardı, son bölüm de onlarla oldu.

20230622_1616-KeysRockTribe-ol-LeeAStone-TelegramGroup-Joshua_Bass (13 26 - 15 31).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim üzere mixart.ist bölümü, basta İngiltere'den ol uzun süre çaldı, sonra ritmlere geçti, Güzel eklemeler yaptı.

20230622_1949-javitozap-Silver_Voice-Ammattilainen-KeysRockTribe (07 07 - 09 18).mp3 +cyanite-analysis

Burda javitozap bas seslerini de veriyordu, sanırım sample, onun üzerine çaldık. Arada Ammattilainen kısa bir sesi duyuluyor ama henüz listelere eklemeyeceğim, vokal gibi değil de kafayı bulup bir şeyler söylemeye geliyor gibi. Vokal de Silver_Voice...

20230622_2036-Silver_Voice-ratscro-KeysRockTribe-_-MetalHead-SPenna (09 00 - 11 46).mp3 +cyanite-analysis

Vokal arkadaşla devam, javitozap gitti, ben standart davullardan açtım. Gitarda MetalHead geldi, arkada tekrar eden karanlık ritm onun. Bir de _ nickinde gitar çalan biri var. Ukrayna'dan ama kim bilmiyorum, her geldiğinde soruyorum ama defter olsa ben defter'im der herhalde. Nick olmadığı için ekleyemiyorum. Burada uzayan vokaller çok etkili oldu, 

20230622_2036-Silver_Voice-ratscro-KeysRockTribe-_-MetalHead-SPenna (13 05 - 15 07).mp3 +cyanite-analysis

Aynı bölümün devam kısmı... Burada vokal yok ama euphonium ile çaldım, Benim hoşuma gitti, diğerleri sustu ama eklemek istedim yine de...

20230622_2249-cyclops-jabah_guitabase-yiorgos-KeysRockTribe-tbfx-georgem (14 50 - 16 53).mp3 +cyanite-analysis

Bu da en son bölüm, jabah klasik gitar çalıyor, sesler hoş duyuluyor ama ayrıca advanced search'de klasik gitar bölümü ekleyeyim mi bilemiyorum. bas ve ritmler cyclops, yiorgos de klavye ve pad sesleri alttaki temel melodiyi veriyor.