20.06.2023

Bir gün önce de eğlenceli bir jam olmuştu ama dinledikten sonra kesip eklemedim.  Bugün için iki ana bölümde bağlandım. İlk muckl'un olduğu odaya  bağlandım. Kalabalıklaştı, güzel de oldu ama buradan hiç eklemedim. Bunda biraz marcello etkisi, biraz da müzik türü etkisi oldu. Çalarken marcello güzel şeyler söyledi. Bol bol ritm de çaldı aslında ama ben senkronizasyonunu çok hatalı duyuyorum yani 16 ölçünün aralarında hep senkronizasyon dışı duyuluyor, istese düzeltebilir ama böyle kabullenmiş gibi. Daha önce çok kere tekrar ettiğim için tekrar söyleyip üzmek istemiyorum. O da böyle eğleniyor gibi ama yine de bir taraftan üzücü.

Sabaha doğru yine sevgili Amerika'lı arkadaşlara bağlandım. Slick yoktu bu sefer, Trashcanhead geldi, son eklemede o bölümden. Steve diye biri aynı Roz gibi çalıyor, ona da ton doğru değil dedim, çıktı. Ne diyeceğimi bilmiyorum.

20230620_2147-cyclops-tbfx-ratscro-KeysRockTribe-lionel_mess_i-SPenna (20 03 - 22 13).mp3 +cyanite-analysis

ratscro loop'ları ayarlamış, onun üzerine çalıyorlardı. Ben katılınca piyano seslerini ekledim. Bas ve altyapı cyclops, gitar tbfx.

20230620_2228-tbfx-cyclops-KeysRockTribe (03 59 - 05 56).mp3 +cyanite-analysis

Burda tbfx klavye çalıyor, bence klavyesi gitardan daha iyi. cyclops baslarda kalan sesler benim.

20230620_2321-cyclops-steve-tbfx-Trashcanhead-Beebop-KeysRockTribe (9 54 - 11 54).mp3 +cyanite-analysis

steve'in çaldıklarını bu kayıttan çıkarttım. Klavyede Beebop var. Davullarda Trashcanhead... Diğer bölümlerde daha iyi yerler olmuştu ama sesler çok dengesizdi, uğraşmak istemedim.