17.06.2023

Pek iyi bir gün değildi. Aslında hiç eklemeyecektim ama unutulup gitmesini istemedim. İlk bölümde önce bahçedeki kediler kavga ettiği için çok dikkatimi veremedim, uzun süre kalkmam gerekti. Bir de marcello çok kez söylediğim halde senkronizasyon dışında çalmaya devam ediyor. Uyumsuz sesler çalması haricinde devamlı vuruşları sonradan takip ediyor, kimse bir şey demediği için ben de ses etmiyorum artık ama aslında güzel bir bölümün çoğunu bu yüzden kesmedim, sadece ufak bir bölüm eklemek istedim.

Sabaha doğru flamenko ayarları ile bağlandım ama blues'umsu bir olay oldu. Tabii ki tamamen gelenlere göre eğlenceli başladı ama o bölüm de fazladan seslerle çok karıştı ama yine de iki adet ekledim.

20230617_1816-stinkfeet-Guyava-tatanca-KeysRockTribe-marcello-M-Just_Me-Stranger-Catelo-javitozap (31 45 - 34 38).mp3 +cyanite-analysis

tatanca davullar, M gitar, iki tane bas olabilir ama emin değilim, bir süre çok uyumlulardı ama sonra dağıldı. Burada sadece Guyava olmalı, baştan sona o vardı. marcello sesi kısık olan gitar ama hep boş yerlerde sonradan vuruşlar şeklinde ve kendi kendine çalıyor gibi duyuluyor. Just_Me klavye sesleri, kalan sesler de benim. 

20230617_2250-playerkey-MtonalRockTribe-RobereScolaire-Yuri_NL-Clavier_03-Jp (02 01 - 04 37).mp3 +cyanite-analysis

playerkey'i daha önce eklemişim, ilginç sample ve sesler ekliyordu. Sözleri de o belirliyor gibi, bu bir şarkıysa bu formatta bulamadım. Diğer klavye sesleri de onun, benim sesler trompet, harp ve ud. Tam uymamış ama kendince bir hoşluğu var gibi. Ve sesim biraz yüksek kalmış.

20230617_2250-playerkey-MtonalRockTribe-RobereScolaire-Yuri_NL-Clavier_03-Jp (15 06 - 17 09).mp3 +cyanite-analysis

Sesler birbirine karışmadan önceki son bölüm gibi. Üç tane klavye var sanırım. playerkey, RobereScolaire ve Clavier_03 klavyeleri çalıyor. Pad ve sonunda soloya geçen arkadaki sesleri bu arkadaşlar yapıyor. Kalan sesler de benim.