15.06.2023

Kendi halinde ilginç günlerden birini geçirdik. Ortamda pek kimse yoktu aslında, benim de pek çalasım yoktu ama yine de bağlandım. İlk bölümde LeeAStone diğer müdavim arkadaşlarla çalıyordu, onlara katıldım. Bir süre sonra teke tek LeeAStone ile çaldık, o bölümden ekledim. Kendine has bir davul çalımı var, benim hoşuma gidiyor.

Ardından Amerikalı arkadaşlara bağlandım, bir süre çaldıktan sonra ej gelince slick yine çıktı ama bu sefer ben ondan önce çıktım :) Yani üç aşağı beş yukarı ne olacağını tahmin edebiliyoruz. Bunu diğerleri fark etmiyor mu? Hiç fikrim yok. ej'nin vokalleri sevmediğini anlayabiliyorum ama bu sefer aynı odada çalan arkadaşlar farklı odalara geçti, ej yine slick ve diğerlerinin olduğu odaya gitti ve günün sonunda slick istediği kadar çalamadı. Yani bunu çözememek bana çok garip geliyor. Bunca seneden sonra vardır bir bildikleri diyeceğim.

İşin garibi, ben Zool ve Yiorgos'u görünce onlara katılmıştım. Zool bu sefer davuldaydı, slick de odaya geldi ama davul olunca haliyle çalmadı, yani bu tam bir jam organizasyonsuzluğu aslında, harika çalan bu kadar insan var ama organize olamamazlık yüzünden sonuç bu oluyor. Yine de çok beğendiğim üç bölümü aşağıya ekliyorum.

20230615_1723-LeeAStone-ratscro-KeysRockTribe-Neo-mcee_rat-ballpointmusic-Qwer (32 54 - 34 52).mp3 +cyanite-analysis

LeeAStone ile teke tek bölüm, başka ilginç kesitler de oldu, oraları da not ettim ama sonra eledim. Baştan sonra ilginçti aslında.

20230615_2253-Zool-Yiorgos-KeysRockTribe-ratscro-ej (12 12 - 14 30).mp3 +cyanite-analysis

Zool davul, Yiorgos klavye  ve ratscro bas çaldığı bir bölüm. Umarım bu trompet soloları kafalarını şişirmiyordur, benim hoşuma gidiyor. Yiorgos ud sesini nerdeyse gerçek zannetti, aslında birçok kişi öyle zannediyor. Hatta ud ile midi kontrol edip trompet sesi eklediğimi düşünmüş, vay be dedim. Ses o kadar kaliteli geliyorsa çok sevindim.

20230615_2327-Yiorgos-KeysRockTribe-Zool-vio (07 43 - 09 43).mp3 +cyanite-analysis

Burada vio katıldı, bölüm sonu hafif kemanlar ekliyor ama biraz onun çaldığını engellemiş olabilirim. Alttaki melodileri ekledi, ondan sonra bu bölüme geçtik. ratscro burada yok, diğer arkadaşlar aynı.