30.05.2023

Güzel başlangıç, güzel müzik ama sonra aniden elektrik kesildi, normal çaldığımın üçte birini ancak çalabildim. Tekrar bağlanmadım ama zaten ninjam'da da kimse yoktu. Gün geçtikçe katılanlar azalıyor gibi. Belki geçici bir azalmadır.

Ama ulaşabildiğim herkesi ortama davet etmeme rağmen gelen giden pek yok. Hadi olaya yabancı olanlar mevzuyu anlamıyor, teknik olarak da ayarlayıp bağlanmaları belki zor ama diğer taraftan düzenli katılan arkadaşlarla da organize şekilde jam yapma aşamasına da gelemiyoruz. Birçok kişiye anlattım ama maalesef olumlu geri dönüş alamadım. Herkes mevcut durumdan memnun gibi, bu böyle sürer yani.

Yani elbette hiç yoktan iyidir ama organize şekilde çok daha iyi performanslar yapılabilir, bunun için aynı düşüncelere sahip bir-iki kişi yeterli aslında...

20230530_1620-tatanca-io-Neo-Chris_Guit_synth-polkadot-ratscro-sergi-Suppaelo-KeysRockTribe-AC (35 29 - 37 35).mp3 +cyanite-analysis

bas'ta polkadot, klavyede Neo, davulda da Suppaelo var, davul çaldığını bilmiyordum, gayet güzel çalıyordu. Benim sesler klavye sesleri.

20230530_1730-KeysRockTribe-polkadot-ratscro (09 13 - 11 20).mp3 +cyanite-analysis

Burda gitarda ratscro, davulda da pad ile polkadot var. Diğer sesler benim. Ud ile kalimba sesi kullandım diye hatırlıyorum. En altta da lavta ile loop var.

20230530_1816-javitozap-KeysRockTribe-polkadot-ratscro (00 00 - 02 01).mp3 +cyanite-analysis

Euphonium sesi ekledim. Davullarda javitozap geldi, baslarda da polkadot var.