26.05.2023

Beş günlük aradan sonra çalmayı özlemişim. Bir süre sonra çalmak alışkanlık haline geliyor ama ortamdaki stres yaratan unsurlar yüzünden uzak kalmak da iyi oluyor. Yine de her şey yolunda gitse bile benim için maksimum 2 güne 1 gibi görünüyor.

 polkadot ve Satana666'yı listede görünce bağlandım. polkadot davul pad'i ile çalmayı deniyormuş. İlginç ve eğlenceliydi, devamlı kendini geliştiren biri, her türlü takdir ediyorum.

Ardından bağlandığım odada da çok hoş melodiler oldu ama ses dengeleri çok bozuk olduğu için oradan eklemedim. Ben sonradan odaya gelip hanımlar beyler bu sesler çok dengesiz de demek istemiyorum. Melodiler çok hoştu ama bozuk ses dengeleri ile maalesef olmuyor.

Son bölümde mikrotonal bağlandım ama pek olmadı. fbn5 ve Pancho_Darbuka ile çaldık. Yine hoş bölümler oldu ama senkronizasyon sorunu vardı. Bugün diğer günlerden biraz daha fazlaydı. Acaba benim davullarda mı bir hata var diyerek davulları kapattığım bölüm birazcık daha iyi oldu, sorun nerden kaynaklanıyordu? Emin değilim.

20230526_1529-Satana666-KeysRockTribe-polkadot-EXHALE-Sulcus-Jave-Chach-Prophet_Linn (05 47 - 07 54).mp3 +cyanite-analysis

polkadot davul, Satana666 gitar, EXHALE vokaller, diğer sesler de benim. Vokaller çok hoş duyuluyor, en derli toplu havası olan bölüm burası sanırım. 

20230526_1529-Satana666-KeysRockTribe-polkadot-EXHALE-Sulcus-Jave-Chach-Prophet_Linn (27 40 - 30 14).mp3 +cyanite-analysis

polkadot gitti. Jave vokallerde geldi (daha önce ekledim sanıyordum ama bu ilk eklemeymiş, emin olamadım sanırım AFRODITA ile Jave aynı kişi, sesleri çok benziyor, etiketi o şekilde değiştirdim, umarım hatalı değildir), sesi harika gerçekten, bu türe de uygun söyledi. Yani tür nedir tam olarak bilmiyorum ama duyduğuna eşlik etmesi harika.

20230526_1529-Satana666-KeysRockTribe-polkadot-EXHALE-Sulcus-Jave-Chach-Prophet_Linn (32 53 - 35 51).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro devam ediyoruz, hava satanik, bir eğlenceli oluyor. Baslarda Prophet_Linn vardı, yine sevgili Türk arkadaşım selam sabah etmeden çaldı :) Ona buradan selamlarımı gönderiyorum. İlginçti gerçekten.

20230526_1529-Satana666-KeysRockTribe-polkadot-EXHALE-Sulcus-Jave-Chach-Prophet_Linn (38 56 - 41 06).mp3 +cyanite-analysis

Aynı şekilde devam ediyoruz. Burada Jave vokalleri biraz daha önplanda, diğer çalan arkadaşlar aynı ama Satana666 burada daha az çalmış ya da sadece biterken çalmış gibi duydum.

20230526_2316-Pancho_Darbuka-fbn5-MtonalRockTribe-joe-Blaspheres (33 32 - 35 32).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim gibi mikrotonal bağlandım ama bu bölüm mikrotonal değil. Önden ayarları yapıp anlaşsak çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkacak, ayrıca senkronizasyon sorunu vardı ama her şeye rağmen güzel bir bölüm yakaladık diye umuyorum.