19.05.2023

Eğlenceli bir müzik duyup bağlandım. tom_1977 esas melodileri çalıyor gibi geldi bana, bazen bilindik şarkılardan kesitler de duyuyorum ama genelde folk müziği havası vardı, hoştu.

Daha sonra biraz Satana666 ile çaldık ama ninjamer odasında olduklarından o bölümle ilgili kayıt yok, biraz karışıktı zaten sanırım eklemezdim ama yine de bunu not etmek istedim.

Ardından yine çok güzel çalanlardan müteşekkil kalabalık bir odaya girdim, güzel şeyler de çaldık ama dinleyince çok karışık olduğunu düşündüğüm için kesmedim.

Günün sonu da inanılmazdı. rAzzeL tek başınaydı, ona katıldım, algıları kuvvetli biri olduğundan mı bilmiyorum benim bağlanmadan önceki biraz denediğim aeolic mikrotonal ayarlar genel bir uyum gösterdi ve onun üzerinden gittik, sonra gfys ve fbn5 katıldı, ilginçti.

20230519_1316-MetalHead-Titi-tom_1977-zygue-Denis-Dux29-IGuiTaR-Silver_Surfer-Psy-KeysRockTribe-Sulcus-Bernd (50 34 - 52 50).mp3 +cyanite-analysis

Denis davulda, ona da telegramdan yazdım, davulları acayip uyumlu olmuş. Bu havada trampetler gerçek davul gibi ama değilmiş. Folk ya da sirk müziği gibi enteresan hoş bir şey. tom_1977 esas melodileri veriyor, eski bir kullanıcı ama son zamanlarda çalmıyormuş, ilk denk gelmemiz sayılır. Diğer çalanlar kim hiç bilmiyorum ve pek de duyulmuyor açıkçası. Bir klavye bir bas daha olabilir ama emin olmadığım için eklemeyeceğim, duyulmadığı için de sonradan eğer bu çalanlar kendileri için bu etiketlere gelirlerse hayal kırıklığı olabilir yani duyulan sesten gitmekte fayda var.

20230519_2203-rAzzeL-KeysRockTribe (02 31 - 04 35).mp3 +cyanite-analysis

rAzzeL ile duygu dolu anlar, aeolic ayarları mikrotonal kabul etmeli miyim bilmiyorum ama nicki bile değiştirmemiştim, normal ayarlarla bağlanmıştım, sonra çaldığı müziği dinleyince benim ayarlar uyar gibi geldi, deneyince de gayet uydu, tabii çaldıkça o da değiştirdi ama aeolic ayarlar, 7 notayı siyah beyaz tüm tuşlara (12) atadığı için sesler düzenli olarak kayıyor, bütün beyaz tuşlara basınca bile böyle sonuç çıkıyor ama arada istediğin siyah tuşu da kullanabiliyorsun, bilmiyorum böyle bir olay var mı ama çok ilginç sonuçlara neden oluyor.

20230519_2216-gfys-KeysRockTribe-rAzzeL-fbn5-vio (50 50 - 52 52).mp3 +cyanite-analysis

gfys tam bir jazz müzisyeni, her türlü enstrümanı çalıyor sanırım, burada kontrbas sesleri duyuyorum ama gerçek mi yoksa sanal mı bilmiyorum. Keman sesleri rAzzeL'in, diğer sesler de benim. Yine aynı ayarlar, nerdeyse jazz'a otomatik uyuyor diyeceğim, tabii aradaki arızalı sesleri vermiyor ama arızalı ses haricinde sadece dizilimle bile jazz çalınabilir sanırım, emin değilim.