15.05.2023

Normal bir doğaçlama günüydü ta ki bub_drums ikinci davul olarak gelip çalana kadar, ikili davul genelde çalışmıyor, daha önce de benzer şeyler oldu ama nedense umursamıyorlar. MZ_Drums ile başlayıp oda değiştirmek zorunda kaldık, baştan Satana666'ya haber verdim o da geldi ama fazla vakti yoktu.

Fransa'dan yeni bir vokal arkadaş katıldı, sesi ve nicki benim için yeni ama bilemiyorum belki vokal ile yeni katılıyor olabilir.

Günün sonunu Jogito ve javitozap ile getirdik, pek keyifli bölümlerdi.

20230515_1440-MZ_Drums-KeysRockTribe-Satana666-fab973-bub_drums-Ernesto-Silver_Voice (11 28 - 13 24).mp3 +cyanite-analysis

MZ_Drums davul, Satana666 gitar, benim sesler de distortion efektli lavta ve kontrbas şeklinde...

20230515_1534-KeysRockTribe-Alex-MZ_Drums-Silver_Voice-Andrey_Gen-Ray312-Umby-Zool-Beebop-notyamate (26 03 - 28 04).mp3 +cyanite-analysis

Burdaki bas kim bilmiyorum, kusuruma bakmasın. Alex değil, onun çıktığını hatırlıyorum. Ray312 ya da Umby ama emin olamadığım için eklemeyeceğim. Beebop klavyede, vokal Silver_Voice, davul da MZ_Drums.

20230515_2145-Jogito-KeysRockTribe-javitozap (05 30 - 07 43).mp3 +cyanite-analysis

Davul javitozap, bas Jogito, iki kafadara yetiştim, gün bitmeden biraz çaldık, javitozap son bölümde sample'lardan açtı, oralar da komikti, hatta bir bölüm hoş oldu not aldım ama eklemedim. Marcello ile bölümleri de ekleyemedim. Artık kendimi tutamadım ve metronom sorunu olduğunu söyledim, İngilizce'm yettiği kadar da anlattım ama anladığından emin değilim. Jogito beni anladı, mesela onun seslerde problem yoktu, Marcello için de sorun yok diyor ama ben eminim bir sorun olduğua, arada doğru olması çalım kaynaklı olduğunu gösteriyor, o en kötü senaryo... Bu bölümde de hafif bir senkron kaybı var ama benim ayarlardan da olabilir gibi gelmeye başladı. Ben midi saatini senkronize ediyorum, onla alakalı olabilir.