06.05.2023

Hoşlukları olan bir gündü. jabah_guitabase twitch'de yayın yapacağını söyledi, onu bekliyordum. SynthieJunkie ile çalarken o geldi ve yayın denemesi yaptı. Eğlenceli ve keyifliydi, çalarken keyif aldım.

20230506_1937-SynthieJunkie-jabah_guitabase-Catelo-peach-KeysRockTribe-Michel_bass-jeremy (11 26 - 13 26).mp3 +cyanite-analysis

Burada ışık hızı konuşması yapıyor, sonra Catelo araya giriyor ve twitch yayınından bahsediyor. NINJAM ve ışık hızı konuşmaları diye sonra toparlayabiliriz. 10 kişiye kadar dinleyen vardı ama NINJAM'ı bilmeyen biri dinliyor muydu? Ondan emin değilim.

20230506_2035-SynthieJunkie-KeysRockTribe-Bernd-adam_q (00 34 - 03 11).mp3 +cyanite-analysis

Yayın bittikten sonra SynthieJunkie farklı şeyler deneyeceğim diye başka bir odaya geçti, ben de katıldım. Yetenekli biri, vokal de ekliyor. Güzel de çalıyor, melodilerini çok beğendim. Daha önce çalmadık diye biliyordum ama çalmışız. Buraya etiket olarak eklememişim, belki ondan böyle ama umarım alınmamıştır.

20230506_2035-SynthieJunkie-KeysRockTribe-Bernd-adam_q (09 51 - 12 37).mp3 +cyanite-analysis

Burada Bernd katıldı, o da bu tarz yavaş müziklerde ninnimi aldım diyor, bunu tabii iyi anlamda söylüyor uyku öncesi sakinleştirici müzik olarak ama normalde bu tabir en azından Türkiye'de o kadar da olumlu değil, en azından metalci camiasında diyelim :)