03.05.2023

İlginç ve eğlenceli günlerden biri. MZ_Drums ile  haberleşip başladık. Waii_D oradaydı. Son zamanlarda twitch yayınlarına tekrar başlamış ve vdo.ninja linkleri ile insanları bu yayınlara bağlayabiliyorlar. Çok güzel bir özellik...

Çalarken bir noktada benim çaldığım şeyi sunuyor zannettim, yani "İşte bu RockT" tarzında bir şey, meğer biri videolu bağlanmış ve beni o zannetmiş. O da bir şey demiyor. Waii_D de çok emin değil ama ben zaten oud sesi verdiğimi ve bağlantımın yeterli olmadığını söylemiştim. Dil bariyerleri diyorum ama baya baya yüksek gibi, zar zor birbirimizi anlıyoruz ama inanılmaz sevgi doluyuz, en azından Waii_D sevgi dolu bir insan orası kesin.

20230503_1430-Waii_D-justsaying-KeysRockTribe-Yanek-MZ_Drums-vilotu-Steph-Guyava-SpicyLacey (05 22 - 07 38).mp3 +cyanite-analysis

Bu bölümdeki sunum daha öncesindeki herkese teşekkür bölümü. Davullarda MZ_Drums, Arkada hep justsaying çaldı, ses kısıktı, söyledim ama bir şey dedi, ben anlamadım. Bir gitar var sanırım ama kim bilmiyorum, kusura bakmasın eklemeyeceğim. 

20230503_1430-Waii_D-justsaying-KeysRockTribe-Yanek-MZ_Drums-vilotu-Steph-Guyava-SpicyLacey (34 30 - 36 30).mp3 +cyanite-analysis

Burda tam başlarken aniden videoyu kapattığımı söylüyor, yani uzunca bir süre ben zannetmiş, genç de biri :) beni baya genç zannediyorlar sanırım. Guyava baslarda, justsaying sesleri biraz duyuluyor. İki gitar oldu ama maalesef kim ne çalıyor bilemiyorum.

20230503_1829-Dux29-KeysRockTribe-M-Bernd (00 00 - 02 07).mp3 +cyanite-analysis

432 hz bir bölüm, hoş bölümler fazlaydı ama bir seferde 5 mp3 gibi ekleyeyim diye düşünüyorum. Cyanite sınırı yüzünden de, bu gidişle bitmeyecek yani. Burası ilginç bütünlüklü ve hoş oldu. M gitarda, Dux29 altyapı ve diğer sesleri verdi, onun ayarları üzerine çalıyoruz.

20230503_2152-adam_q-cyclops-slick-KeysRockTribe-splice-vio-test-Dong (16 55 - 18 57).mp3 +cyanite-analysis

Amerikalı arkadaşlara katıldım. cyclops bas ve slick davul. splice az biraz gitar çaldı.

20230503_2152-adam_q-cyclops-slick-KeysRockTribe-splice-vio-test-Dong (22 53 - 24 58).mp3 +cyanite-analysis

Bu da son, vio geldi, onun etkileşimi ile daha farklı melodiler çıkıyor hep bu çaldığımı ilk kez çaldım. En azından ben öyle hatırlıyorum, diyatonik sınırları henüz aşamadığım için bu bağlamda çaldıklarım birbirine benziyor olabilir ama her şey sadece notalardan ibaret değil, zamanlama ve vurgu da çok şeyi değiştiriyor.