24.04.2023

Özel bir gündü. Davulcular geçidi gibiydi. Önce ben Denis'i görüp yetişmeye çalıştım ama o da tam çıkıyormuş, 10 dakika çalabildi :) Hoş bir başlangıç oldu.

Ardından bub_drums ve BobertPlaysDrums ile birlikte çaldık, hatta ikisi bir çaldığı için ilgili bölümü eklemedim :) Aslında hoş duyuluyor ama haliyle biraz karışıyor. Hatta bu sırada io bile geldi ama o ses etmeden gitti. Son kesitteki isimlerde kcold da var mesela, o da pek çalmadı ve o ara bitmişti ama toplamda 6 davulcu yapıyor sanırım, hepsi de çok yetenekli insanlar, inanılmaz gerçekten.

tatanca son bölümde geldi, davullar bittikten sonra onunla kısa bir süre çaldık ama harika duyuluyor. O kısımdan da kesip ekledim. 

Bir de podcast denemesi yaptım. Waii_D nedense podcast seslerini istemedi, diğer arkadaşlara da sorarak açtım, sonradan gelenlere soramadım ama genelde tamam dediler, Ordan da kesitler ekleyeceğim, örnek olarak kullanmayı düşünüyorum ama podcast'i yapana ve "evrimagaci" sitesine ulaşmaya çalışacağım, umarım çok garip karşılanmaz.

20230424_1418-Waii_D-KeysRockTribe-Denis-sergi (05 39 - 07 39).mp3 +cyanite-analysis

Denis'in metal davulları ve yumuşak melodiler hoş duyuluyor. Klavye ile çok hızlı çalamıyorum ama yine de fena olmadı. Waii_D'inin sözleri de çok hoş.

20230424_1435-KeysRockTribe-Waii_D-testuser-Jamtabasse-ToneWheels-Andrey_Gen-Hybrid-MetalHead-whoami-Sulcus (04 05 - 06 13).mp3 +cyanite-analysis

Böyle melodiler hep Waii_D ile çalarken çıkıyor, burada çok belirleyici olmadı ama gelişinden, söylediğinden bir şekilde etkileyip ortaya böyle bir şey çıkmasını sağlıyor. Melodik olarak beklemediğim bir şeydi, hafif arabesk sanki ama içimizde bir orta doğulu var, yapacak bir şey yok, hoşuma gitti. Waii_D elektronik altyapı ve vokallerde...

20230424_1539-KeysRockTribe-Okto-Guyava-Arco-bub_drums-BobertPlaysDrums-sergi (00 39 - 04 15).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim podcast kesiti, Okto ile daha önce çaldık ama ilk eklemesini yapıyorum, Fransa'dan bir arkadaş, güzel bir hava kattı. Kesit biterken baslarda Guyava geliyor, o da İsrail'den harika bir basçı.

20230424_1705-KeysRockTribe-Guyava-tatanca-kiwi-sergi-Mart-kcold (10 29 - 13 09).mp3 +cyanite-analysis

tatanca ile özel bölümümüz. Keşke daha stabil çalabilsem ama klavye ile hızlı çalayım derken çok hata yaptım. Sevgili kiwi'ye seslerinin çok yüksek olduğunu defalarca söyledim ama kısmıyor, ben de onun sesleri kapatmak zorunda kaldım, kusuruma bakmasın, çok uğraştırıcı bir işlem ama bu bölüm için bunu uygulamak istedim, keşke en azından ses dengeleri konusunda anlaşabilsek...

Bahsettiğim podcast'in baş kısmı burada denk geldi, yani telif sorunu falan olur mu bilemiyorum ama yazan ve seslendirenleri de burada eklemiş oluyorum.