22.04.2023

İlginç bir gündü. Satana'yı görünce yetişeyim dedim. Distortion tonlarımdan emin değilim, en azından ona bakarız dedim ama nedense ninbotta çalmak istemedi, yani sorun çıktı dedi, oda değiştirdik, güzel şeyler de çıkmıştı ama maalesef o bölümden kayıt yok. Tonlarıma daha sonra biraz baktım, kullandığım program yeterli mi bilemiyorum ama biraz ayar gerekiyor gibi. Diğer tonların seslerini de öğrenip çalarken kullanmak lazım.

Daha sonra graham_bass çalarken ona biraz eşlik ettim, bu kısımdan da ekleme yapmadım.

Son bölüm 3 saat kadar sürmüş. Çok çılgın bir bölümdü AMP geldi, 3 saat boyunca müziğin gelişimi çok garipti. Büyük kısmı aslında olmadı yani 4-5 gitar vardı, belki daha fazla ve devamlı karıştı. Ben de artık kimseye bir şey demiyorum yani "mute" ediyorum. Her ne kadar hatalı bir şey olsa da kalabalıklarda bu gerekiyor, neyse işin ilginç tarafı bir süre sonra bir noktaya gelebildik, ona şaşırdım. Bir yere gitmeyecek gibiydi çünkü :)

20230422_2029-Jp-Seb-ray-RockTribe-AMP-Bernie-peaches-hambone-Woody (41 44 - 44 25).mp3 +cyanite-analysis

Bir yere gelmek derken oryantal havalarını kastetmiyorum. Bu tamamen denk geldi, başlangıçta aslında ben hatalı bastım ama ses bu tarafa kayınca vokalle yakın olduğunu fark ettim yani tamamen hatadan başlamış bir bölüm, o bağlamda da ilginç. AMP beer'inin göbeğine inmesinden bahsediyor, ben o kadarını anladım. Seb de güzel eklemeler yapıyor. Arkadaki gitarpar Bernie'nin, burada başka çalan da yok sanırım.

20230422_2029-Jp-Seb-ray-RockTribe-AMP-Bernie-peaches-hambone-Woody (52 02 - 54 02).mp3 +cyanite-analysis

Baslarda hep peaches vardı, burada sesi duyuldu. Seb aynı şekilde elektronik altyapıyı zaten eliyle yapıyor. Video akışını da izleyebiliyoruz bu arada... Bernie aynı şekilde. Uzayan gitar seslerini Woody ekledi. Burda AMP vardı ama çalmamış sanırım, emin değilim duyamadığım için eklemiyorum.

20230422_2129-Seb-Woody-Jp-RockTribe-Bernie-peaches-0cean (05 20 - 07 22).mp3 +cyanite-analysis

5-10 dakika sonrası bu kısım, yakın sayılır ama kaostan buralara gelmek ilginç geldi, bas çok derli toplu belki en büyük kaosu o veriyor, Resmen müziği işliyor bu bölümde, harika duyuluyor. Kadro öncekiyle aynı. 0cean çaldıysa duyamadım bu arada, yani çaldığını gördüm ama kasten sesini kısık kullanıyor sebebini bilmiyorum, sormak da istemiyorum o yüzden sesini duyana kadar listelere eklemeyeceğim. Bu arada üç saatten sonra bir "ty" bile demeden çıkıp gidilmesini anlamıyorum. Yapay zeka değiliz (ki o çok kibar bir varlık), robot değiliz, uzun uzadıya açıklama da beklemiyorum iki harf bile yeterli yani ya neyse belki ben abartıyorumdur.