18.04.2023

Çok yoğun ve güzel bir doğaçlama günü oldu. LeeAStone uzun zamandır buralara gelemiyor, onu ve Satana666'yı görünce bağlandım, üzerine BobertPlaysDrums geldi, çok keyifliydi.

Ardından Waii_D'yi tek başına bir odadaydı, oraya bağlandım, Tam başladık gibi oldu ama o da ritmi açık bırakıp gitti. Steph geldi, onla çok hoş bir bölüm ortaya çıktı. Daha sonra ilay, peaches, Max'ın katıldığı bir bölüm oldu, o kısım da çok iyidi.

Günün sonunu Pancho_Darbuka ile getiriyoruz, bir süredir böyle, sanırım çalma vakitlerimiz denk geliyor. Her seferinde ilginç sonuçlar oluyor. Abel genelde kendi loop'larını çalmak için bekliyor, diyatonik sınırları dışına çıkılınca ben pek hareket edemiyorum, bu konuları bilen birisi herhalde ya da deniyor bilemiyorum. Hem bir kadın vokal hem altyapıyı bu şekilde ayarlıyor falan çok istisnai biri. Onun ayarladığı bölüm üzerine çaldık.

En son kısımda oryantal bölümler oldu, distortion ile MetalHead de vardı ama oraları kesip eklemedim. 5 tane mp3 ekledim ama 10 tane not almıştım, Belki not aldıklarımın ninbot linklerini eklesem daha iyi olabilir ama çok da karışık ve uzun bir blog olmasını istemiyorum, bakalım fikrim değişirse o şekilde devam ederim.

20230418_1229-KeysRockTribe-Satana666-LeeAStone-BobertPlaysDrums (09 33 - 11 33).mp3 +cyanite-analysis

Benim için çok erken saatlerdi ama bu kadroyu görünce acilen bağlandım,  LeeAStone'nin davul çaldığı bölümlerde de çok hoş kısımlar oldu ama Satana666 çaldığı güzel melodileri fazla uzun süre devam ettirmiyor, kaydedip loop'a da almadığı için 2 dakikanın altındaki değişimleri kesip eklemek de pek mantıklı değil. LeeAStone'nin eklediği baslar da harikaydı, Satana666 efektli gitarlarda, BobertPlaysDrums da haliyle davullarda.

20230418_1440-Waii_D-KeysRockTribe-Steph-ilay-peaches-Max-Doublebass (22 43 - 25 14).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D'nin arkadan kısık şekilde sesi geliyor, bu bölümde kendi kendime çalıyor gibiydim. Fransa'dan basçı Steph geldi onla birlikte çaldık, pek dokunaklı olmuş diyebilirim.

20230418_1440-Waii_D-KeysRockTribe-Steph-ilay-peaches-Max-Doublebass (29 29 - 31 28).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D sesinin duyulduğu kısım, kısık sesle "sen ailedensin" ya da sen ailesin diyor, sonra biraz daha duyuluyor, bu kısımda çalmaya başladı, Steph ile birlikte üç kişiyiz.

20230418_1529-Steph-KeysRockTribe-Waii_D-peaches-Max-Doublebass-ilay-Sid_Fang-Chris_Guit_synth (01 49 - 03 48).mp3 +cyanite-analysis

Günün en kalabalık bölümü. peaches baslarda, vokalde ve alttaki davullar Waii_D, klavye solo Max, geriye kalan klavye ilay ya da Doublebass ama sanırım ilay, emin olmadığım için eklemeyeceğim, daha sonra bir şekilde denk gelen olursa düzeltirim.

20230418_2229-Abel-MetalHead-Pancho_Darbuka-KeysRockTribe-Blaspheres (00 20 - 02 31).mp3 +cyanite-analysis

Günün son bölümü. Müzik Abel'in diyebilirim, onun üzerine eklemeler yaptım. Pancho_Darbuka da çok hoş bir şekilde uydurdu. Sadece oryantal değil bu tarz çalışmalar da deneysellik bağlamında çok hoşuma gidiyor. Abel'in vokalleri de hoş, sesini biraz daha artırabilir ama çok da insanlara karışmak istemiyorum. 

Herkese teşekkürler...