16.04.2023

Hem ayarlar açısından hem de çalınanlar açısından başarılı bir gün oldu. MZ_Drums ayarları konusunda sıkıntılar vardı, onlar halloldu diye umuyorum. Wifi yüzünden sorun çıkıyormuş. Bildiğim kadarıyla Waii_D de wifi kullanıyor, onda böyle bir sorun olmadı ama onun da sık sık bağlantısı koptu ve sonunda odaya geri dönemedi, yani sanırım öyle oldu.

Günün sonunda sabaha karşı slick ve cyclops (evet hep birlikte çalıyorlar) görünce bağlandım, hoş sonuçlar çıktı. Belki tam olarak birbirimizi anlamıyoruz ama çıkan sonuçlar beni mutlu etmeye yetiyor, umarım onları da mutlu ediyordur :) 

En son kısımda slick durdu, Pancho_Darbuka ritmlerdeydi, o kısmı da çok beğendim.

20230416_1429-donati-Waii_D-Prophet_Linn-sergi-MZ_Drums-KeysRockTribe-kcold-Arco-EXHALE-bob77-Woody (50 46 - 53 16).mp3 +cyanite-analysis

Flüt, ud ve lavta sesleri benim, genelde benzer sesleri kullanıyorum zaten. Alttaki gitar biraz çatırtılı ses, efekt zannettim ama sorun da olabilir bilmiyorum. bob77 diye birinin, İtalya'dan bağlandı. Daha önce karşılaşmışız ama bu ilk ekleme. Davullar MZ_Drums, sesler çok hoş duyuluyor, gitar ya da genel kaynaklı bir sendeleme oluyor ama hemen toparlıyor, sesler yavaş yavaş güçleniyor, genel akış olarak çok hoş olmuş. EXHALE de çok hoş eklemeler yapmıştı ama burada duyamadım, diğer sesler bastırmış olabilir.

20230416_2231-cyclops-slick-steve-on_keys-KeysRockTribe-Edyye-Pancho_Darbuka (22 18 - 24 25).mp3 +cyanite-analysis

slick ve cyclops varken on_keys ve Edyye üzerine çaldı, bu ikisi suskun bir şekilde güzel çalan iki Brezilya'lı, Jazz havaları var. Benim sesler en alttaki marimba gibi sesler ama çok anlaşılmıyor, Tamamen ritmde kaldığım bir bölüm, genelde solodaki bölümleri kesiyorum ama burdaki Edyye çok hoş olmuş, ondan eklemek istedim.

20230416_2231-cyclops-slick-steve-on_keys-KeysRockTribe-Edyye-Pancho_Darbuka (42 58 - 45 50).mp3 +cyanite-analysis

Uyku öncesi loop'lar iyi geliyor. Ama nedense bu rüyalarımda bir sıkıntıya yol açtı, fazla mı hüzünlüydü bilemiyorum. Belki loop'larla ilgili değildir. Pancho_Darbuka burada tek başına, senkronizasyon gayet iyidi, sesler de çok hoş birbirine karışıyor. Edyye'nin sesler biraz yüksekti ama bir süre sonra dinleyip ona uygun çalınca bu bile sorun yaratmıyor, yani her türlü gayet hoş oldu bence.