11.04.2023

Roz deli etti. Adam bilerek yapıyor galiba ya da yazılanı hiç okumuyor. Çalınanlar çok hoştu ama kim dediyse Roz'un sesler düzelmiş. İki kanaldan ve çok yüksek şekilde ses geliyor. Normalde zaten çalınanın tonunda pek çalmıyor, tamamen kafasına göre çalıyor, hadi bazen uyuyor bazen yakışıyor falan ama altta sessi kısık olduğundan çok sıkıntı olmuyordu, şimdi en üstte tüm melodiyi bozacak şekilde çalıyor.

Kibarca durumu anlattım ama umrunda olmadı. Hadi dedim peki madem siz çalın ben odadan çıkıyorum, yani bu şekilde çalışmaz. Bunu da hiç okumamış ya da umrunda olmamış gibi yeni girdiğim odaya gelip aynı şekilde devam etti, acayip sinir bozucu bir hadise, vaktimizi boşa götürüyor, bu şekilde insanlar sinirleniyor, gram umurlarında değil. Sen böyle yaptın diye çıkan bir insanın gittiği odaya gitmezsin, ben birlikte çalarken biri odadan çıkıp diğer odaya pat diye geçiş yaparsa içimden diyorum ki müziğimden sıkıldı herhalde ve asla onu takip etmiyorum. Ha bazen şu odaya geçelim diye konuşuluyor, o zaman takip ediyorum ama yani gerçekten akıl alır gibi değil.

20230411_2249-KeysRockTribe-WalkingSeb-Pancho_Darbuka-Edyye-vio-rskrivo-ROZ (08 50 - 10 51).mp3 +cyanite-analysis

Bu bölümde daha iyi yerler olmuştu ama Roz bozduğu için oraları kanal kayıt olarak indirip düzenlemek istemedim, bu Roz gelmeden önceki kısa bir bölüm. Başlangıç diyebiliriz. WalkingSeb Arjantin'den piyano sesleri onun, Pancho_Darbuka Şili'den darbuka onun. Edyye (Brezilya) gitarda ama sesi kısık pek duyulmuyor, sonraki kayıtta yükselttirdim, vio (Amerika) bas gitarlarda...

Bu arada Pancho_Darbuka kayıtları yollamam için mail adresini verdi ama kaydetmeyi unutup pencereyi kapattım, ninbottan das bakabilirsin demiştim ama bakalım tekrar karşılaşınca söylerim.

20230411_2317-KeysRockTribe-Edyye-ROZ-on_keys-Just_Me (00 20 - 02 21).mp3 +cyanite-analysis

Roz'dan kaçtıktan sonraki sakin bölüm, trompet melodilerim pek dokunaklı olmuş. Edyye'nin sesi bu bölümün sonunda artırıyor. O da çok hoş eklemeler yaptı. Sonraki bölümde tamamen duyulur oluyor.

20230411_2317-KeysRockTribe-Edyye-ROZ-on_keys-Just_Me (03 47 - 05 50).mp3 +cyanite-analysis

Bu kesitin sonunda da Roz geldi, ondan kesitler bitmiş oldu, gerçekten hayret ettim. İyi huylu birine benziyordu, neden böyle yaptı anlamıyorum.

Günün devamında Roz yüzünden eklemediğim şu bölümü de not etmek istedim, belki not aldığım yerleri azaltırken ninbot linklerini eklemeliyim, bu da şimdi aklıma geldi. Yani bir parça hoş ama kesip eklenecek kadar değil şeklinde olabilir ya da bu sefer olduğu gibi içinde rahatsız edici ses var ama kanal kayıt olarak düzenlemeye üşendim şeklinde olabilir: