08.04.2023

Olaylı bir gün... Bernie ve pipax ile çalıyorduk, marcello gelince "bana troll diyorlar" gibi bir şey söyledi. Ben de kim diyor diye sordum, meğer pipax diyormuş. Odadaki diğerleri durumla eğlenmeye başlayınca önce pipax odadan çıktı, sonra Bernie odadan çıktı. Sonraki gün Bernie marcello yüzünden telegram grubundan ayrıldığını açıkladı, bir sonraki gün de marcello Bernie gruba daha çok yararlı, ben gideyim o gelsin diye ayrıldı, baya baya ilginç işler aslında da neyse burada uzatmayayım :)

 Sonraki kısımda çok hoş şeyler ortaya çıktı. zx ve jonazz ile birlikte çaldık. Eklemediğim günün son bölümünde de tbfx'in ninbot chat ai olayını gördük, baya eğlenceliydi. Tamamen odalara ekleyecek mi? Yoksa şimdilik sadece bu şekilde mi kaldı bilemiyorum ama yani en kötü ihtimal chat ekranından her türlü bilgiyi alabileceğimiz bir yapay zeka olmuş oluyor. Eğer müziğe müdahaleye girerse mesela ses yüksekliğine göre adam banlayabilir, çalınana göre loop seçebilir, öneri yapabilir. Birçok şeyi yapabilir gibi görünüyor. Keşke yakın zamanda mümkün olsa böyle bir şey.

20230408_2038-KeysRockTribe-pipax-jonazz-Bernie-marcello (06 16 - 08 20).mp3 +cyanite-analysis

Altta Network filminden sesler var. Yavaşlattım çok anlaşılmıyor ama insanların pencereden çıkıp artık dayanamıyorum diye bağırdığı bölümler denk gelmiş. Gitarlar loop ve normal olanlar Bernie, üzerindeki ritmler pipax, baslar jonazz, geri kalan sesler benim. Trompetle çaldığımı sanki daha önce çaldım ama garip bir şekilde bu melodi dolanıyor devamlı kafamda, üzerimden atamıyorum. Son kısımda pat diye kesilmesinin nedeni chat ekranında yazılanlar yüzünden pipax'ın ortamı pat diye terk etmesi.

20230408_2145-jonazz-zx-KeysRockTribe (05 12 - 07 16).mp3 +cyanite-analysis

zx ile daha önce çalmıştık ama hep bu nicki mi kullanıyor bilemiyorum, Gitar ve alttaki diğer sesleri o veriyor. İzlanda'dan ruhu geniş bir arkadaş. jonazz basta burada da var. Davulsuz hoş bir bölüm.

20230408_2145-jonazz-zx-KeysRockTribe (17 08 - 19 09).mp3 +cyanite-analysis

Bu da günün son kısmı melodileri çok beğendim, altyapı da çok hoş duyuluyor. Böyle şeylere mutlu oluyorum işte. Kadro aynı. Alttan alta en baştaki trompet melodisini hala duyuyorum.