04.04.2023

neimad'ı görünce bağlandım ama onla pek çalamadık, bir şeyler deniyormuş. Kendisi programcı ve hackermış, ninjam'ın başından beri de buradaymış. Hatta tüm bu olayları birlikte yaptık diyor, ninbot ve ninjam.com falan dedi, İngilizce'm yeterli olmadığından detaylı soramadım. Türkçe kelimeler biliyor, sitesi falan ilginçti, yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi arattım da bulamadım, belki de karıştırıyorumdur. Ama bu projede katkısı olan herkese teşekkür ederim, keşke kimler ne yaptı bir "credits" şeklinde sitenin bir yerine koysalar da bilsek.

Biz konuşurken javito ve jogito geldi, bir arada olunca nickler birleşik oluyor. Pek chatten haberleşemedik ama güzel şeyler ortaya çıktı. ej brutal vokal ve Şili'den Pancho_Darbuka, nickinden de anlaşılacağı üzere darbuka çaldı, ilginçti.

20230404_2129-ej-KeysRockTribe-javitojogito-Pancho_Darbuka-fbn5-marcello-Rob (01 00 - 03 03).mp3 +cyanite-analysis

Bunu davulsuz kategorisine eklemem gerek, unutmayayım diye buraya da yazıyorum. javito'yu beklerken böyle oldu, melodiler biraz tanıdık, yani çokça çaldığım melodilerden olabilir. Vokalde ej var. Kafası güzel, kendine has eğlenmeye gelen biri. Biterken darbuka geliyor ama onu dahil etmeyeceğim, diğer bölümlerde var.

20230404_2129-ej-KeysRockTribe-javitojogito-Pancho_Darbuka-fbn5-marcello-Rob (08 08 - 10 19).mp3 +cyanite-analysis

Burada olaylar gelişiyor, javito ve jogito çalıyor. jogito piyano sesleri de ekledi. Gayet hoş bir bölüm oldu. Darbukayı birazcık daha stabil çalabilse baya baya olacak yani.

20230404_2129-ej-KeysRockTribe-javitojogito-Pancho_Darbuka-fbn5-marcello-Rob (14 15 - 16 26).mp3 +cyanite-analysis

ej nickimle scream vokal yaptı, sonra bir şey ekledi ama o kısmı hiç anlamadım, hello ile başlıyor, merhaba derken buraya geldi. Kadro aynı şekilde devam etti. Darbuka son kısımda tekrar geliyor.