25.03.2023

NINJAM'da kimse olacak mı? Ya da boş odaya geçersem tek başıma ne kadar beklerim diye düşünmeden bağlandığım bugün için (MZ_Drums ile saat 21 için habeleşmiştik) EvanJr ve polkadot aniden geldi. Hatta MZ_Drums'dan önce geldiler, ilk kısım böyle başladı. Bu arada EvanJr=Aeon=on_keys ile uzun zamandır pek çalmıyorduk, sebebini anlayamadığım şekilde bana darıldı sanırım, sorup anlamaya çalıştığımda da anlayamadım, daha çok yanlış anlaşma olacak diye de üstelemedim. Hala neden telegram grubundan çıktığını ve jazz için yeni bir telegram grubu açtığını anlamıyorum. Tabi ki onun tercihi ama yine de NINJAM ortamında en çok anlaştığım insanlardan biri olduğu için üzülmüştüm. Bazen bu hislerin tek taraflı olduğunu (ya da hiç anlaşamadığımızı) düşünüyorum :)

Aslında bir taraftan çok normal çünkü dünyanın küçük bir modeli gibi, her yerden insan var. Diller kültürler çok farklı, belki ben komple bir mevzuyu bilmeden gözden kaçırdım, hepsi mümkün.

20230325_1348-on_keys-KeysRockTribe-polkadot-MZ_Drums-jamesorlov-Satana666-ady-jamesolrov (05 19 - 07 19).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim şekilde 3 kişi başladık sonra MZ_Drums geldi, müziğe uygun davullar ekledi. NINJAM'da bu şekilde ekleyenler var ama ben gruplarla uğraşırken stüdyo stüdyo bu şekilde çalabilecek davulcu arıyordum, böyle düşününce çok ilginç geliyor.

20230325_1419-KeysRockTribe-Satana666-MZ_Drums-james-polkadot (01 18 - 03 31).mp3 +cyanite-analysis

MZ_Drums en geç 21:00 civarı çalabildiği için ben de o saate yetişmeye çalışıyorum. Rusya'dan Satana666 için sanırım gece 01 civarı yapıyor. Onla denk gelmek için erken gelmeye çalışıyordum, birkaç kez haricinde karşılaşmamıştık ama şimdi sık sık karşılaşıyoruz. Distortion ile doğaçlama sıkıntılı oluyor, aniden her şey karışabiliyor. İkinci bir distortion gitar geldi, ona anlatmaya çalıştım, hak verdi sonra çıktı ama bilemiyorum o ara giden zaman boşa gitmiş oluyor. Bir de bu bölümde ilk defa Sri Lanka'dan biri geldi. james nickinde biri, bayrakları çok ilginçmiş. Flüt çalıyor, fazla ekleme yapmadı ama ilginçti.

20230325_1458-AkusBass-KeysRockTribe-Satana666-MZ_Drums (03 59 - 05 59).mp3 +cyanite-analysis

İyice metal kıvamında geçtiğimiz bölüm, bir de metal için arızalı sesleri belirlemek de sıkıntılı, o da var yani. Tüm bunlara rağmen çok hoş bir bölüm olmuş bence. Bu bölümden önce basçı vardı ama burayı beğenmeyip gitti.