16.03.2023

Sabaha karşı saat 06 civarında bağlandım, benim için bile çok geç bir saat çünkü çalarken bir taraftan güneş doğması bir taraftan da kötü hissettiriyor. Karanlıkta çalmak daha iyi. AMP gelmiş, onu duyunca bağlandım, eğlenceli ve yetenekli biri. Biraz ortalık karışıktı ama yine de hoş bölümler oldu. Üç tanesini kesip ekledim. 

20230316_2229-TinCan-ratscro-Yan_Le_Rouge-M-MARINARA-bob-0cean-KeysRockTribe-ROZ-AMP (30 11 - 33 05).mp3 +cyanite-analysis

Burda bas gitar kimin bilemiyorum, sanırım ratscro altyapıyı eklemiş. Üzerindeki sesler de onun. Vokaller AMP ve arada klavye ekledi. Yan ve 0cean sesleri hiç duyulmadığı için onları eklemiyorum ama kanallarında ses vardı. Gitar sololar bob'un, güzel eklemeler yaptı. Genel olarak hoş uyumlu bir bölümlüydü. AMP'nin söylediklerini pek anlayamıyorum, tek sorunum İngilizce :) Son kısımda özgür olmak istiyoruz diyor, bir tek onu tam anladım ama bağlamı bilemiyorum.

20230316_2329-cyclops-tbfx-rskrivo-bob-AMP-ady-KeysRockTribe (24 28 - 26 38).mp3 +cyanite-analysis

cyclops bas ve altyapılardaydı. AMP piyano seslerini ve diğer sesleri verdi. Gitarlar bob. Yine kendince hoş bir bölüm oldu. Konuşma eğlenceli oluyor en azından, bölüm öncesi ani bir ses yapmıştı, ondan bahsediyor anladığım kadarıyla, içmeden müzik yapan yok :)

20230316_2329-cyclops-tbfx-rskrivo-bob-AMP-ady-KeysRockTribe (50 48 - 52 51).mp3 +cyanite-analysis

Günün bitişi meditasyon müziğine döndü. AMP böyle bir şey yapmak istedi mi bilemiyorum ama o başlattı, viola ve alttaki efektin bir kısmını ben ekledim. Kalan kısımda teke tek kaldık, çok tekrarlıydı ama beyin uyuşturan cinstendi iyi geldi. Gitar sesleri arada deniyor, bob bu bölüme pek uyduramadı ama kalan kısımlarda iyidi. Çok az çaldığı için onu bu bölüme eklemiyorum.