15.03.2023

Gelişmiş arama bölümü ile uğraştığım için bu aralar pek bağlanamıyorum ama gözüm bir taraftan hep ninbotta, bilgisayar başındayken en azından kimler çalıyor diye arada kontrol ediyorum. Denk gelip müsait olunca da bağlanıyorum.

Bugün Abel'i gördüm. Kendisi Panama'dan biri. Doğaçlama ortamından mı ya da genel olarak kayıt programları ile ilgili olmasından mı bilemiyorum sistemde çalan, söyleyen çok az kadın var. Kendisi hem çalıyor hem söylüyor hem de tüm altyapıyı yapıyormuş. Onu öğrenince şaşırdım. Çalışmanın altyapısı ona ait, arada ses seviyesi düşük kalsa da vokalleri ekledi. Gayet keyifli bir çalışmaydı, teşekkür ediyorum kendisine. Gelenler oldu ama pek fazla kişi yoktu.

20230315_2107-Abel-KeysRockTribe-ROZ-Cadu (08 23 - 10 28).mp3 +cyanite-analysis

Bass gitarı klavye ile mi ekliyor bilemiyorum ama altyapı tamamen Abel'in benim sesler lavta ve ud sesleri, kesitin sonuna doğru hafiften vokalleri ekliyor.

20230315_2210-Abel-KeysRockTribe (14 47 - 16 54).mp3 +cyanite-analysis

İkinci ve uzun süre arkada kalan döngüsü üzerine çaldık, aslında bir taraftan değişmemesi iyi oldu, üzerine geliştirme anlamında hoş oldu ama tabii ki alttaki melodinin de yavaştan değişebilmesi çok iyi oluyor, bazen bozulmasın diye tutmak gerekiyor. Burda finger drumming dedikleri olayı yapıyor, canlı şekilde davulları yazıp kaydetti, sonraki kısımdaki davullar bu şekilde oldu.

20230315_2229-KeysRockTribe-Abel-Cadu-ray-ady-pipax (25 01 - 28 03).mp3 +cyanite-analysis

Son kısımda Amerika'dan bir gitarist ray geldi, bileği kırıkmış (eğer yanlış anlamadıysam), belki iyileşiyor demek istedi bilemiyorum. Onla birlikte hafif blues havaları ve Abel'in yazdığı davullar üzerine vokalleri ile...