08.03.2023

Mikrotonal içerikli bir jam. Bağlama'nın perde frekanslarından bir ayar yapmıştım onu kullanıyorum, aslında başka çeşitleri de var ama açıkçası üşeniyorum, şu an onlara vakit kalmıyor. Bu hazır ayar da gayet havayı veriyor. Swam'ın enstrümanlarını da bu ayara getirebilmek zaten beni çıldırtmıştı, henüz sadece beni çıldırtıyor galiba :) Şili'den biri sanırım darbuka çaldı ya da ona benzer bir perküsyon ile eşlik etti, bir de Amerika'dan Just_me geldi,  en son kısımda da Dave ile karşılaştık, ben artık çıkıyordum zaten ama mikro tonal ayarlar ile pek uymayacaktı.

20230308_2242-MtonalRockTribe-Francisco_Chile-Just_Me-Danger_Dave (06 28 - 08 52).mp3 +cyanite-analysis

Francisco_Chile nickine Chile eklemiş daha önceden bir iki sefer karşılaşmışız. İlk biraz metronom sorunu var gibiydi ama buralar gayet hoş oldu.

20230308_2242-MtonalRockTribe-Francisco_Chile-Just_Me-Danger_Dave (14 40 - 16 39).mp3 +cyanite-analysis

Biz çalarken Just_Me geldi. Mikrotonal falan demedim ama enterasan bir şekilde genel havayı yakaladı sanki, biraz folka doğru gitti ama elindeki seslerle bu havayı yakalaması, aslında bir anlamda folk olması da bana ilginç geldi. Onlar böyle duyuyor, ilginç oldu yani.

20230308_2242-MtonalRockTribe-Francisco_Chile-Just_Me-Danger_Dave (25 25 - 27 54).mp3 +cyanite-analysis

Son bölümde de Dave önce biraz ritm ekledi, sonra seste kesilmeler oldu, sanırım ninjam ile alakalı, daha sonra başka eklemeler yapacakken ben müsaade istedim. Darbukacı arkadaş hep vardı,