05.03.2023

Kendi halinde pek eğlenceli bir gün oldu. Kalabalık bir odaya girmedim, Scaler adında akor desteği sağlayan bir uygulama var, onla akorları biraz deneyeyim diye başladım. Önce hafif Jazz'ımsı sonra aşırı hüzünlü, en son da barbie şarkısıyla sürpriz bir sonlu bir doğaçlama günü oldu diyebilirim. Hepsi de pek eğlenceliydi.

Bu kesitleri kategorize edebileceğim bir sayfa üzerinde çalışıyorum. Büyük ölçüde çalıştırabildim. Hatta orası için uğraşırken mp3 linklerinin hepsinin sırayla oynatılması kodunu da ekledim, artık bir şarkıya tıklayınca sonraki otomatik çalacak, bu her sayfadaki şarkı için geçerli ama toplam listede de çalışacağını umuyorum.

20230305_1953-KeysRockTribe-gfys-Bernd-Jp (01 11 - 03 09).mp3 +cyanite-analysis

Piyanolar gfys'in, acaba bu başka nicki de kullanan biri mi diye merak ettim. Pek konuşkan biri değil, güzel eklemeler yapıyor, klavye bas ve ritmler her şeyi ekleyebiliyor. Sanki birine benzettim ama emin değilim. Kaydın ortasında hatalı bir nota basıyorum maalesef.

20230305_2049-KeysRockTribe-Jp-Psy (00 00 - 02 18).mp3 +cyanite-analysis

Sevgili Jp ve Psy ile bir kayıt, aslında öncesinde de güzel yerler oldu ama Jp sağ olsun devamlı distortion açtığı için kesilebilir değildi. Rica ettim kapattırdım ama her seferinde "lütfen distortion'ı kapatır mısın?" derken de üzülüyorum. Bir de zorla da olsa normal çaldığından farklı şeyler çaldırdım, yani tarzı bu anlıyorum, bir melodiyi her şeye uyduruyor. Uyduruyor da aslında, olduğunda hoş oluyor ama acaba bunu kasten mi yapıyor? Yoksa farkında değil mi? Bilemiyorum. İngilizce'm yeterli olsa sormak isterdim ama yanlış anlaşılıp tartışmak falan hiç istemiyorum.

20230305_2229-slick-KeysRockTribe-cyclops-tbfx-Chach (05 31 - 08 26).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bahsettiğim barbie şarkısı, aslında ben çok benzetemedim ama tbfx sanki chati okuyormuş gibi pat diye geldi şarkıyı söylemeye başladı, belki odadaki diğer arkadaşlarını ona söyleyip çağırmış olabilir ama bu da çok ilginçti.