21.02.2023

Kendine has ilginç günlerden biri oldu, bu şekilde bir kombinasyon tekrar olmayacak mesela, böyle düşününce garip geliyor. Geçmişe doğru doğaçlamaları dinleyince de benzer hisse kapılıyorum. Bir sürü çalıp giden oldu, daha sonra belki hiç karşılaşmadığım insanlar oldu, ilginç bir ortam yani.

İki oturumdan kesitler içeriyor. İlk kısımda hazır odaya girdim, uzun zamandır tek başıma bir yere geçip beklemiyorum. Öyle de beklerken geçen zaman boşa geçiyor gibi geliyor ondan dolayı böyle.

Bernie'nin melodileri üzerine çalıyorlardı, bir süre hep birlikte çaldık, hoş bir havası vardı. Sonra Bernd 7/4'lük bir deneme yapacağını söyledi, onun açtığı odaya geçtim ama maalesef kayıt olmayan bir odaydı. O yüzden kayıtlar bu çalışmada ilk kez denediğim hearthis at sitesi aracılığı ile yayınladığım bağlantıdan kesitler içeriyor, aynı zamanda reastream'e de aktarabiliyor, baya güzel bir uygulama yapmışlar, siteyi uzun zamandır biliyorum ama ilk kez böyle bir özellik olduğunu keşfettim, o da alakasız bir araştırma sonucunda denk geldi, aramanın gücüne inanmak gerekiyor.

20230221_1829-Bernie-EXHALE-ratscro-Peaches-KeysRockTribe-Bernd_7_Beat-Abel-Quasar_Drums (06 21 - 09 09).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim ilk kısım. Bernie gitar ve temel melodiler, rat_scrotum çeşitli efektler, saksafon sesi olabilir, EXHALE ritm ve vokaller şeklinde hatırlıyorum.

20230221_1929-Bernd_7_Beat-KeysRockTribe-Abel-MetalHead (17 12 - 21 11).mp3 +cyanite-analysis

7/4'lük denemenin kayıtları, normalde kaydetmeyecektim ama çok hoş bir sonuç ortaya çıktı. Biraz bocaladıktan sonra oryantalde kalmış olduk, olayı bu noktaya ben mi getiriyorum bilmiyorum ama ortantal davullarla başladığına eminim. Bernd beat ve ukulele çaldı, ukulele sesi nerdeyse hiç duyulmuyor. Abel vokal yaptı. MetalHead de gitarlardaydı. Bir gitarist daha vardı ama emin olamadığım için eklemedim. DDT gibi bir şeydi sanırım nicki ama birkaç kişi daha geldi gitti, nickler bile listelenmediği için sadece hatırladıklarımı ekledim. Ha bir de marcello geldi, theremin sesi verdi.

20230221_1929-Bernd_7_Beat-KeysRockTribe-Abel-MetalHead (23 00 - 25 07).mp3 +cyanite-analysis

Abel gitti ya da çalmıyor, geri kalanlar aynı. Biraz sonrası melodi hafif değişiyor zaten.