19.02.2023

Denis'i görünce bağlanayım dedim ama ortalık çok karıştı, o bölümlerden maalesef kesemedim. Hatta devamlı distortion sesi veren İspanyol arkadaşla ufak çaplı bir tartışma yaşadık, özgür bir jam ortamı diyor, Dedim o kadar da özgür değil, özgürlüğü çok yanlış anlıyorlar bence. Kafana eseni sallamak jam değil, özgürlük hiç değil. Birbirini dinlemeyen adamlar gürültü yapıyor gibi duyuluyor, bunun için çabalıyorum ama katılanlardan pek ses eden yok, günün sonunda kötü adam ben olacağım sanırım :)

Daha sonra Dave geldi, onun da sesleri her zamanki gibi ayarsızdı, dedim çok yüksek, pek kısmadı, sonra durdu ama herkes kendi duyduğunu kıssın demeye getiriyorlar, yahu yüz kere bunu anlattım ama nedense tekrar etmem gerekiyor, tamam herkes duyduğunu mix'leyebilir ama dışardan dinleyenler ne olacak? O an tam 12 kişi dinliyordu. Normale göre yüksek bir rakam ama kaç kişinin dinlediğinin aslında önemi yok, dışardan dinlenebilen bir stream için ses dengelerini ayarlamamız gerek, çok da zor bir şey değil aslında biraz kısıp biraz artıracağız işte ama her seferinde sorun çıkıyor, yıldım gerçekten... Ha benim sesler son zamanlarda yüksek kalıyor, farkındayım bu arada. Tabii anormal yükseklere göre düşük, normale göre yüksek.

20230219_2104-Peterporqer-cyclops-KeysRockTribe (06 37 - 08 52).mp3 +cyanite-analysis

cyclops vardı, onun olduğu odaya bağlandım, açtığı davul üzerine piyano ve diğer melodileri ekledim, sonra Peterporqer geldi, ilk uyuyor gibiydi, sonra bozuldu.

20230219_2129-cyclops-VdrumRevo-0cean-KeysRockTribe-noob-kevmo-tbfx (00 00 - 02 13).mp3 +cyanite-analysis

VdrumRevo üç sene önce de bağlanmış, bir de şimdi bağlanmış, ilginç. Yeni biri diyebiliriz. Biraz metronom sorunu vardı ama sesleri çok hoştu. Baslar cyclops alttaki gitar da 0cean olmalı. Başka gitar (kevmo) da olabilir ama emin olmadığım için eklemedim.

20230219_2129-cyclops-VdrumRevo-0cean-KeysRockTribe-noob-kevmo-tbfx (15 00 - 18 45).mp3 +cyanite-analysis

Bu çok bilindik bir melodi olabilir, ya da ben çok kullanıyorumdur, daha önce çaldığıma eminim ama şimdi böyle denk geldi. Davul aynı. cyclops ve 0cean gitti. Gitarlar kesin kevmo ama noob da gitar çalmıştı, burada olup olmadığından emin olmadığım için eklemiyorum.