18.02.2023

Uzun doğaçlama günlerinden biri. Bu sefer sabah sekize kadar çalınca bu kadar uzun oldu. slick'i o saatlerde görüyorum genelde, bugün de denk gelince güneş doğana kadar bu ayini gerçekleştirmiş olduk diyelim. 

Onun da çaldığı loop'lar başını döndürüyormuş, aslında önceki sefer bundan bahsetmiştim, belli bir zihin durumuna sokan döngüler kullanıyor, üzerine bir şeyler ekleyebilince de akışı sağlayabiliyoruz diye umuyorum.

20230218_1809-keybpix-KeysRockTribe-lowD-night_train (14 12 - 16 11).mp3 +cyanite-analysis

keybpix klavye ritmler,  lowD bas gitarda, bir de gitar geldi gitti ama çok çalmadığı için onu eklemiyorum. Güne böyle bir giriş yaptık, son kısımlara yetişmişim, herkes çıkınca ben de çıktım.

20230218_1929-MetalHead-KeysRockTribe-Paolo_Bass-bob-Jun (13 05 - 15 05).mp3 +cyanite-analysis

MetalHead bir metalci'den beklenecek şekilde anlayışlı ve melodik takılıyor. Daha önce pek böyle değildi ama durumu anlamış. Esas melodileri o belirledi onun üzerine çaldık. Bas gitarda Paolo_Bass, nickini ilk kez duyuyorum. Bu da birlikte ilk çalmamızmış zaten.

20230218_2140-OJ_McBaggins-j_u_i_c_e-KeysRockTribe (35 01 - 37 01).mp3 +cyanite-analysis

Sabah 4 civarıydı sanırım. OJ_McBaggin'i görünce katıldım. O da arkadaşı ile takılıyormuş. Eğleniyoruz öylesine dedi. Kafaları da güzeldi baya. Bu kayıtta duyulan çocuk sesi OJ_McBaggin'in oğluymuş. O da babası çalarken arada basıyormuş, çok tatlılar. Daha önce çalmışız ama bu ilk kesit sanırım. j_u_i_c_e arkadaşı olmalı, onla da ilk çalışımız. İkisi de Amerika'dan.

20230218_2312-FXs-slick-KeysRockTribe-ej (10 57 - 13 07).mp3 +cyanite-analysis

slick seansı bu şekilde başladı. Aynı melodiyi bir saatten fazla çaldık diyebilirim ama ciddi anlamda etkili bir şey. Bu tarz çalışmaları yapıp uyuduktan sonra kalkınca beynimde hala bir dönme hissi oluyor, öyle etkili bir şey. Umarım bir hasara yol açmıyordur :)

20230218_2330-slick-KeysRockTribe-mojo-ej (04 38 - 06 57).mp3 +cyanite-analysis

Burda mojo katılıyor, o da davul ayarlarını slick ile yaptı. O kısımlar biraz test gibi geçti ama arada güzel yerler oldu.

20230218_2330-slick-KeysRockTribe-mojo-ej (39 03 - 41 14).mp3 +cyanite-analysis

Bu da son kısım, ej geldi biraz vokal ekledi, öncesinde abartı bir distortion ekleyince söylemiştim ama odadakiler hemen başka yere geçti, ben de durumu açıklayıp geçtim. Burada uyumlu çalışmak cidden çok zor. Melodiler oryantal, günü öyle bitirdik diyelim. Dönüp dolaşıp buraya geliyorum ama doğal bir şey aslında çocukluktan beri duyduğumuz melodiler.