16.02.2023

Satanik çalışmaların olduğu bir gün :) Ben buna gülümsüyorum ama gerçekten satanist olan var mıdır? Bu konuda bilgim yok, sonuçta herkesin dini kendine. Aslında uzaktan bakınca neye taptığınızın pek bir önemi yok, tüm dinler aynı gibi.

Uzun süreli bir doğaçlama günüydü ama bir çoğundan kesit almadım, devaml distortion sololar vardı, fazla kişi olunca bir yerden sonra kesin kaos oluyor, onun da önüne nasıl geçeceğiz bilemiyorum. Devamlı distortion çalan birine biraz sert çıkmış olabilirim ama elimden geldiğince kibar söylemeye çalıştım, umarım müzik hayatını sonlandırmamışımdır, bir taraftan bunu düşünüp üzülebiliyorum ama saatlerce orada çaldığımız zaman ortaya bir şeyler çıksın istiyorum. Kanalı "mute" edip sonra uğraşmak da bir şeyi çözmüyor, Mesela bu arkadaş başka odalarda aynını yaparken daha dikkatli olacaktır diye umuyorum.

20230216_1329-EXHALE-Satana666-bob-Silver_Surfer-KeysRockTribe (42 54 - 45 07).mp3 +cyanite-analysis

 EXHALE (vokal ve efektler), Satana666 (gitar), Silver_Surfer (gitar) şeklinde bir süre çaldık. Satana ile sabah telegramdan haberleşmiştik, akşam görünce ne kadar daha çalacağını sordum, 1 saat daha deyince hemen yetiştim bağlandım. İyi ki de bağlanmışım, artık daha erken bağlanabiliyorum ama bugün işleri yetiştiremedim.

20230216_1429-EXHALE-KeysRockTribe-Silver_Surfer-Satana666-Pc_Studio-Psy (12 49 - 17 27).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro, aslında iki parçaydı ama birbirine çok yakın olduğu için birleştirdim. Arada kesinti oluyor ama o sistemle alakalı, sanki şarkıya dahilmiş gibi. Kesintiden sonra tamamen yıkılıyormuş gibi bir his olmuş. Gayet de güzel olmuş. Çalanlara buradan teşekkür ediyorum.

20230216_1429-EXHALE-KeysRockTribe-Silver_Surfer-Satana666-Pc_Studio-Psy (23 03 - 25 03).mp3 +cyanite-analysis

Bu biraz daha elektronik oldu, sonra biraz metal ve tam elektronik geçişte bitiş, orası biraz fazla kalmış ama düzeltmedim. Pc_Studio geldi, bu arada o da seb'miş. Ninbottaki üyelik sistemi ninjam ile senkronize olmadığı için aynı isimler kafamı karıştırıyor. Sanırım iki tane Seb var, Seb diye bir isim bile olabilir. Biri Fransız diğeri Hollandalı ama benim hala anlamadığım, benim önceki çaldığım Seb hangi Seb'di, bunu da İngilizce olarak kimseye anlatamam, çok zor :D Bana zor yani.

20230216_1752-Abel-Peaches-KeysRockTribe-neimad (13 43 - 15 47).mp3 +cyanite-analysis

Burada Abel klavye, Peaches bası ile çeşitli efektlerde, karışık gibi ama hoş bir bölüm bence. Daha sonra her şey çok karıştı, bu arkadaşlarla başlamıştık, sonra gitarlar havada uçuşunca sıkıntı oldu işte.