15.02.2023

Uzun zamandır jabah_guitabase etkinlik yapmıyordu. Yine köprünün orada sanırım bir etkinlik yaptı. Sabahtan haber verdi. Telegram üzerinden bot ile google takvimine yazdırmak mümkün, takvim de sonra vakti gelince telegram'dan bildiriyor. Aslında sistem çok iyi çalışıyor.

Bu bölüm tamamen ona ait, ben her zaman uydurmaya çalışıyorum ama bu sefer dört gitar vardı. O biraz zorladı. Jp'ye bir şey demedim, her seferinde rica etmekten yoruldum zaten, ortamlarda resmen distortion düşmanı oldum, bugünleri de göreceğimi düşünmezdim :)

20230215_1929-jabah_guitabase-Bernd-bob-KeysRockTribe-Jp-ROZ-danibass-Bernie (01 41 - 03 43).mp3 +cyanite-analysis

Gitarda, Jp var, bob var, sample'lar jabah'ın aynı zamanda daha sonra vokalleri ortamdaki diğer arkadaşları ekledi. Bu giriş gibi olmuş.

20230215_2007-jabah_guitabase-Jp-KeysRockTribe-ROZ-Bernd-Bernie-bob-szwetz (02 02 - 04 48).mp3 +cyanite-analysis

burdaki esas melodiyi sanırım bob verdi, Jp aynı. Bernie arkadaki melodiyi sağlıyor. Çok temiz ve stabil her zaman için. Hiç aşırıya kaçmıyor. Bernd sesleri duyulmuyor maalesef, kendi mix'ini telegramda paylaştı ama ben jam'de nasılsa değiştirmeden ekliyorum. Kanal kanal uğraşmak çok zor geliyor. Burdaki vokal yanlış anlamadıysam ölen annesinden bahsetmiş, çalarken de çok hüzünlü gelmişti ama bu kadar beklemiyordum. Roz'u unuttuk sağ kulaktan çok da bozmadan çalıyor ama sesi yüksek kalmış.

20230215_2029-KeysRockTribe-Jp-Bernie-ROZ-jabah_guitabase-bob (02 32 - 04 52).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bitiş şeklinde, teşekkürler ediliyor. Hoş bir müzik eşliğinde veda ediyoruz. Jp aynı. Roz da aynı, bu sefer çok uydu ama Bernie havayı veriyor. bob gitti diye hatırlıyorum. jabah da teşekkür ediyor ve bitiriyoruz.