13.02.2023

En uzun süreli çalışmalardan biri oldu. Metalci iki Rus arkadaşı görünce erkenden bağlandım, pek fazla çalamadık ama onlarla başladı. Sonra Fransa'dan virtüöz kıvamında bir gitarist var, onla da pek denk gelmiyorduk, onla da kısa bir çalışma oldu. 

Daha sonra normal seyrinde diğer arkadaşları görüp bağlandım, onlar normal sürelerinde yaklaşık birer saatlik çalışmalar şeklinde oldu. Sabaha karşı da Amerika'lı tayfa bağlandı, günün sonu da onlarla tamamlanmış oldu. Ben hepsinden çok keyif aldım, herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Bu arada ilk kez 8 tane mp3 ekliyorum, erkenden bağlanmamın da etkisi var tabii.

20230213_1238-Javier-Denis-Satana666-KeysRockTribe (01 01 - 03 11).mp3 +cyanite-analysis

Bunda Denis ve Satana666 var. Kendileri ağır metalci, çaldıkları ve seslerinin kaliteleri çok iyi. Adamlar metal müzik albüm kalitesinde doğaçlama müzik yapıyor, değerleri bilinmiyor. Ben gitarla henüz katılamadım ama benim tonlar falan sönük kalır, klavye ile bir şeyler uydurmaya çalışıyorum, tabii ki o kadar uymuyor ama olduğu kadar. Zaten tam olarak metal çalmayı bildiğim söylenemez :)

20230213_1329-Phil_D-Drummer-Harmony-Bilos-KeysRockTribe (05 18 - 07 19).mp3 +cyanite-analysis

Burdaki kadroyu tam hatırlamıyorum. Davulcu burada yok. Bilos Fransa'dan virtüöz kıvamında bir arkadaş, normalde pek diğerlerini dinlemez sanıyordum ama sesler tersini gösteriyor, çok tatlı melodiler ortaya çıktı. Melodiler onların, ben uydurmaya çalıştım. Bir gitarist daha var. Sanki bir klavye de vardı ama emin değilim. Diğer gitarist Phil_D olmalı, öyle yazacağım ama emin değilim.

20230213_1729-Drummer-sax-polkadot-javitozap-KeysRockTribe-Bretzel-Peaches (32 34 - 35 25).mp3 +cyanite-analysis

Normal sürede müdavim kadrosundan polkadot ve Peaches görünce bağlandım. javitozap da varmış, ben başka davulcu var sanıyordum. Onla da denk gelmek iyi oldu. Daha sonra Fransız gitarist Bretzel geldi. Melodilerin başlangıcını polkadot'a uymak için ayarlamıştım, ortaya böyle etkileşimli bir melodi çıktı. Çalarken çok keyifliydi. Peaches ton dışı seslerde güzel geziyor aslında ama biraz abartmış olabilir :)

20230213_1822-KeysRockTribe-Bretzel-javitozap-0cean (01 27 - 03 18).mp3 +cyanite-analysis

Esas kadro dağılınca iki Fransız kaldı, aralarında Fransızca konuşuyorlar, sonradan çeviriyorum, arada garip garip konuştuklarına şahit oldum, herkes çeviriyor aslında ama bilemiyorum artık ne düşünüyorlar. Burdaki melodi onlara göre değil ama yine de çalmak istedim. Bretzel hoş uyum sağladı.

20230213_2150-tbfx-cyclops-Trashcanhead-KeysRockTribe-rskrivo (11 11 - 13 14).mp3 +cyanite-analysis

Sabaha karşı Amerikalı tayfa çok iyidi. Trashcanhead davulda, cyclops basta, tbfx gitarda. Bilemiyorum benden mi beklediler ama esas melodileri hep ben kaydettim. İtiraz etmediler, güzel bir uyum yakaladığımızı düşünüyorum, umarım sıkılmamışlardır.

20230213_2150-tbfx-cyclops-Trashcanhead-KeysRockTribe-rskrivo (14 06 - 16 08).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro hatta aynı melodi devam ediyor, arada ipad bağlantısını kurmadığım için çelloyu kontrol edemedim o yüzden kestim. Burada normal şekilde devam ediyorum.

20230213_2150-tbfx-cyclops-Trashcanhead-KeysRockTribe-rskrivo (26 45 - 28 47).mp3 +cyanite-analysis

Bu çok bilindik bir melodi ama her seferinde hoşuma gidiyor. rskrivo klavyede burada katılmış olmalı. Yarısında biraz bocalıyoruz ama çökmüyor.

20230213_2150-tbfx-cyclops-Trashcanhead-KeysRockTribe-rskrivo (31 51 - 34 10).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm güçlü çellolar ile bitiyor, Melodiler bizi buraya getirdi, duygusal ve güçlü diyebilirim, davulcuları klavye ile memnun edebiliyor muyum bilmiyorum ama klavye ile ritm haricinde seçenekler çok daha fazla, ritmler gitar kadar olamıyor maalesef.