08.02.2023

Son çalışmadan bu yana uzun zaman geçti. Köpeğimi uyutmak zorunda kaldım. Onun yası ile boğuşurken bir ses kaydı ile uğraşıyordum, bir süreliğine dünyadan kopmuştum. Bir baktım Kahramanmaraş'ta 7.7 deprem olmuş. Sabahına 7.6 bir tane daha oldu. On binlerce insan öldü, enkaz altında yüz binler var deniyor, binalar sağlam değil. 99 depreminden hiçbir ders alınmamış. Yeni binalar, hastaneler, hava limanları zarar gördü, inanılmaz şeyler oldu.

O yüzden tekrar çalamadım, çalmamak da psikolojimi bozuyor ama hiçbir şey olmamış gibi çalamazdım. Ben de arama kurtarma görevlilerinin çağrısını müziğin arkasına ekledim. Bu şekilde normal şarkılar da yapılmış, yani çok absürt bir şey yapmamışımdır diye umuyorum.

20230208_2002-KeysRockTribe-Drummer (00 13 - 03 02).mp3 +cyanite-analysis

Pek gelen giden olmadı, ortam daha sakindi çok kısa bir çalma oldu ama üç tane yer kestim. Bu ilki bir davulcu arkadaş, mevzuyu anlatamadım, pek anladığını da sanmıyorum, metronoma göre iki kat hızlı çaldı ama bir taraftan o gerginliği verdi gibi hissettim.

20230208_2052-KeysRockTribe-fbn5-Jp (00 54 - 03 32).mp3 +cyanite-analysis

Burdaki basçı arkadaşa durumu anlattım, müziği de anladı, üzüldüğünü söyledi. fbn5 nicki...

20230208_2052-KeysRockTribe-fbn5-Jp (06 37 - 08 41).mp3 +cyanite-analysis

Son kısım da böyle, üç tekrarlı kurtarma sesleri diyebiliriz. Dinleyince durumu ifade ediyor diye hissettim, o yüzden kesip eklemek istedim. Hiç olmasaydı zaten buraya eklemezdim. Bu şekilde eklenmemiş çalışmalar da çok. Biraz olsun durumu anlattığına inandığım kesitleri ekliyorum.