26.01.2023

Köpeğimin durumu tekrar kötüleştiği için ancak (birkaç gün sonra) ekleyebiliyorum. Tekrar yerinden kalkamamaya başladı ama bu sefer hiç kas kalmadı, tekrar toparlanabileceğini sanmıyorum. Devamlı onu takip ediyorum, kalkmak istediği zaman yardım ediyorum, hastalığından da dolayı geceleri her saat kalkıp su içiyordu, tuvalet ihtiyacı zaten en büyük sorun, bunlarla boğuşunca ve zaten kafa olarak da gidince burası kalıyor. Bakalım belki yerinden kalkma ihtiyacı azalırsa biraz olsun dinlenebilirsem tekrar eskisi gibi NINJAM'a katılmaya vakit ayırabilirim. Uzun bir kişisel not oldu ama en azından buradan açıklamak istedim.

Hatırladığım kadarıyla çok hoş bir doğaçlama günüydü. Waii_D ve Yann yine kafalar güzel şekilde bağlanmışlar, onlarla başlayıp Jonep, fbn5, ratscro ve ransom ile çok hoş melodiler içersinde bir günü daha devirmiştik. Çalarken çok keyif almıştım, aynı zamanda döngüsellerin yavaş yavaş geçişleri konusunda çok güzel örnekler olmuştu.

20230126_2029-fbn5-KeysRockTribe-Jonep-Waii_D-ratscro (07 01 - 09 59).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D bağlantısı kesildi, onlar çıkınca böyle yanık bir türkü havasına geçtik ama sonra tabii ki gelip bağlandılar ve onun üzerine tekrar güzel eklemeler oldu. Jonep başlardaki ritmleri veriyor. fbn5 baştan sona baslarda. Yann'ın sesi geliyor ilk sonra Waii_D duyuyoruz.

20230126_2029-fbn5-KeysRockTribe-Jonep-Waii_D-ratscro (24 41 - 27 33).mp3 +cyanite-analysis

Burda daha eğlenceli bir yere geçmiş olmalıyız, vokalleri anlamıyorum ama bana  öyle geliyor. Önceki kadro ile aynı. Yann gülümsetti beni (moral falan yokken şuan) kendini iyice kaybetti sonlara doğru.

20230126_2134-fbn5-ratscro-KeysRockTribe-Jonep-ransom (08 31 - 11 29).mp3 +cyanite-analysis

ratscro geldi, arkadaki sesler onun, çok hoş bir hava katıyor, ayrıca bas sesleri eklemsi de yapıyor. basçı gitti. Jonep Almanca vokaller ekledi, çok kısık kaldı, rica ettim ama sesi artırmadı, keşke artırsaydı, harika bir hava olmuş. Ben böyle çalışmaları çok huzur verici buluyorum, nadiren bu şekilde denk geliyor ama...

20230126_2134-fbn5-ratscro-KeysRockTribe-Jonep-ransom (14 01 - 16 18).mp3 +cyanite-analysis

Aslında bu bölüm tek bir kesit gibi, 20 dakikadan fazla bir çalışma ama hepsini koysam hiç dinlenmeyeceği için ben de en iyi üç bölümünü kesip ekledim. Gitarlarda ransom geldi, diğer kadro aynı, Ben hatalı bir nota basıyorum ama onun yüzünden bu bölümü iptal etmek istemedim. Melodi geçişleri güzel.

20230126_2134-fbn5-ratscro-KeysRockTribe-Jonep-ransom (19 40 - 22 26).mp3 +cyanite-analysis

Bölüm sonu iyice güzelleşiyor her şey, böyle bir şeyi tüm dünyaya açık şekilde online yapabiliyor olmak harika bir şey, tek sorun bunun güzelliğini takdir edecek insanlar çok az, elbette bunu belli uyumu yaklayan tüm jam'ler için söylüyorum, sadece kendim için değil.