22.01.2023

Olaylı bir gündü. Ninbot sitesi göçtü, bir panik havası hakimdi. Bu konu olurken Lee'nin açtığı odada çalmaya başladılar. O ara birkaç gün önce ilanlara cevap veren bir arkadaş odaya gelmiş, ben görmedim. Telegram'dan haber edince gülümsedim, böyle denk gelmek de ilginç oldu. Sonra da aşağıda üç parçasını ekleyeceğim doğaçlamayı gerçekleştirmiş olduk. Çok eğlenceliydi. Neo seslerine eklemeler yapmış sanırım, çok güzel şeyler ekledi. Herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

20230122_1909_3600-ballpoint-gumus-Arco-KeysRockT-peaches-Andrey_Ge-Neo (09 15 - 11 15).mp3 +cyanite-analysis

İlanlarda da yazdım. Bu kadar kişi cevap verdi ama bağlanan çok az. gumus ayarları ve kurulumu yapıp pat diye bağlandı. Bu nadiren oluyor, sesleri kısık kaldı, söyledim de aslında ama ilk sefer bu, düzeltilebilecek bir şey. Bu kayıtta  Andrey yüksek, distortion kullanmadı ama yine de çok yüksek. Ayrıca ninbot odasında değildik, ninjam.bot.nu odalarında ses seviyesi yükseltiliyor olmalı, normalize olayı var yani. Ondan da biraz böyle. Arco kemanlarda...

20230122_2009_0000-Neo-gumus-KeysRockT-peaches-Arco-ballpoint-Andrey_Ge-ransom-Eectric-ratscro-alex (14 52 - 16 49).mp3 +cyanite-analysis

Neo geldi burada, gumus gitarda, basta peaches, kadro böyle olmalı. Daha önce çalmadığım o anlık melodiler çıktığı zaman ben ayrıca seviyorum, onlardan biriydi. Bunu sağlayan kombinasyonlar, yani katılan herkes.

20230122_2009_0000-Neo-gumus-KeysRockT-peaches-Arco-ballpoint-Andrey_Ge-ransom-Eectric-ratscro-alex (40 42 - 42 45).mp3 +cyanite-analysis

Duygusal ve ambiyansı bol kısma geçtik, sesler de çok güzeldi ama dinlerken patlıyor maalesef. Çalarken böyle değildi, tamam yüksekti ama bu sistemdeki normalize yüzünden, umarım Lee bunu iptal eder çünkü kayıtları bozuyor. Bu bölümün başında patlamalar daha çoktu. Ondan oraları alamadım, gayet güzeldi halbuki. ransom davullarda geldi. Neden ses ikileşti onu bilmiyorum. Burada gitar sesi duyamıyorum, diğerleri çok yüksek belki ondan bilemiyorum ama duyamadım.